English

بیرانوند:

بعد از پیروزی برابر الوصل توانستیم به شرایط روحی مناسب برگردیم

علیرضا بیرانوند می‌گوید: بعد از پیروزی برابر الوصل توانستیم به شرایط روحی مناسب برگردیم و ریکاوری خوبی انجام دادیم.

بعد از پیروزی برابر الوصل توانستیم به شرایط روحی مناسب برگردیم

به‌ گزارش خبرگزاری موج، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه آخرین تمرین این تیم قبل از سفر به امارت، اظهار کرد: بعد از پیروزی برابر الوصل توانستیم به شرایط روحی مناسب برگردیم و ریکاوری خوبی انجام دادیم. کادر فنی به ما یک روز استراحت داد. هیچ بازیکن مصدومی نداریم و ان‌شاء‌الله با روحیه خوبی که در تیم وجود دارد همین طور دعای خیر مردم سعی می‌کنیم در بازی برگشت هم نتیجه‌ خوبی بگیریم.

علیرضا بیرانوند

او ادامه‌ داد: این بازی برای ما خیلی حساس است. السد باز هم با نسف قارشی بازی دارد و ما با پیروزی در این بازی می‌توانیم تا حد زیادی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم.

تیم ضعیفی در گروه نداریم

بیرانوند درباره ضعیف بودن تیم الوصل، ‌اضافه کرد: تیم ضعیفی در گروه نداریم. گروهی که سه تیم‌ در آن شش امتیاز دارند مسلما گروه سختی است. اگر گروه‌مان آسان بود در حال‌ حاضر باید با 9 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتیم! العین و الهلال که در گروه استقلال هستند هر دو سه امتیاز دارد و استقلال پنج امتیازی است. در بازی الوصل برابر پرسپولیس آنها چهار، پنج بازیکن خوب خود را به همراه نداشتند. لیما مهاجم خوبشان غایب بود و چند بازیکن تیمشان نیز مصدوم بودند و نیامدند. با این حال آنها هر وقت اراده می‌کردند در تهران به ما فشار وارد می‌کردند. بازی سختی پیش روی آنها داریم. وقتی مربی الوصل می‌گوید که تیم ما صعود می‌کند مطمئنا تیم قدرتمندی هستند. باید در زمین حریف یک امتیازی که داریم را حفظ کنیم تا با تمرکز بالا سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره مشکلات داوری در بازی استقلال برابر العین هم، خاطر نشان کرد: من به خاطر این اشتباه های داوری واقعا ناراحت شدم. حتی می خواستم در صفحه شخصی خودم عکس العمل نشان دهم، اما گفتم که شاید هواداران خودمان نسبت به این موضوع حساس شوند. استقلال واقعا خوب بازی کرد و حقش مساوی نبود و همان دو بر صفر باید بازی تمام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی