English

زمان آغاز رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته اعلام شد

مسابقات اولین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته از ۳۰ فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی تبریز آغاز می‌شود.

زمان آغاز رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، اولین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور کشورهای ایران، روسیه، بوسنی و هرزگوین، آلمان، اوکراین و آمریکا برگزار می شود. این تیم ها هر روز سه مسابقه به صورت دوره ای انجام می دهند و در پایان پنج روز مسابقه، رده بندی تیم های اول تا ششم مشخص می شود. در روز ششم مسابقات نیز تیم های شرکت کننده برای مشخص شدن تیم های اول تا ششم رقابت می کنند.

به گفته هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، بازیکنان این تیم از شنبه دور جدید تمرینات خود را برای حضور در لیگ جهانی آغاز کرده اند. آخرین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته پیش از حضور در لیگ جهانی هم از ۲۱ فروردین ماه آغاز می شود. این تیم ۲۷ فروردین ماه عازم تبریز می شود. 

رضایی همچنین درباره ترکیب تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: تعداد ۱۸ ورزشکار را به عنوان فهرست بلند برای سه رویداد لیگ جهانی، رقابت های جهانی و بازی های پارا آسیایی مشخص کرده ایم که اردوهای تیم ملی با حضور همین ورزشکاران در حال برگزاری است و در صورت مصدومیت و یا مشکل دیگر ممکن است در مسابقات لیگ جهانی یکی دو نفر تغییر کنند.

به گفته وی، با دورنگری، تیم ملی والیبال نشسته با ترکیب جوان تر به بازی های پارا آسیایی اعزام می شود. از آنجایی که مسابقات لیگ باشگاهی تمام شده و بهترین ورزشکاران را انتخاب کرده ایم ملی پوشان از میان این ۱۸  نفر انتخاب می شوند، اما برای ترکیب بازی های پارالمپیک توکیو در سال ۹۷ ورزشکاران مستعد را از رقابت های قهرمانی کشور انتخاب می شوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه