English

زیدان:

توانستیم بازی دلخواه مان را به نمایش بگذاریم

سرمربی رئال مادرید با پیروزی مقابل ختافه گفت: در دیدار دیشب زمانی که حریف ۱۰ نفره شد کار برای ما خیلی راحت‌تر شد و ما توانستیم بازی دلخواه مان را به نمایش بگذاریم.

توانستیم بازی دلخواه مان را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته‌ بیست و هفتم لالیگا به مصاف ختافه رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک حریف را شکست دهد.

زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: پیش از دیدار مهم سه‌شنبه (پاری ‌سن‌ ژرمن) کسب چنین پیروزی اهمیت داشت. در این سه روز جو خوبی در تیم برقرار خواهد بود. تقریبا به همه چیزهایی که می‌خواستیم در بازی دیشب رسیدیم، پیروز شدیم و گلزنی کردیم و با جدیت بازی کردیم. خوشحال هستم سه امتیاز مهم این بازی را به دست آوردیم و اکنون باید برای بازی آینده خود را آماده کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: پیش از این بازی به پاریس نیز فکر می‌کردیم. در دیدار دیشب زمانی که حریف ۱۰ نفره شد کار برای ما خیلی راحت‌تر شد. ما توانستیم بازی دلخواه مان را به نمایش بگذاریم.

سرمربی فرانسوی در مورد دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکومادرید اظهار کرد: این بازی را مانند یک علاقه‌مند به فوتبال تماشا خواهم کرد.

زیدان در مورد دیدار سه‌شنبه برابر پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌: هنوز ترکیب اصلی را برای این بازی تعیین نکردم. با این حال خود را به خوبی برای این بازی آماده خواهیم کرد. دوست دارم همه بازیکنان همراه تیم باشند و این اتفاق خواهد افتاد. کریستیانو رونالدو نیز در دیدار سه‌شنبه حضور خواهد داشت و از شرایط خوبی که در آن قرار دارد بهره کامل را خواهد برد.

زیدان

سرمربی رئال مادرید در رابطه با بازگشت به فرانسه اظهار کرد: نخستین بار خواهد بود که من به عنوان سرمربی به فرانسه می‌روم. با این حال مانند همیشه خود را برای این بازی آماده کرده‌ام. تنها به این دیدار فکر می‌کنیم. برای پیروزی باید اشتیاق زیادی داشته باشیم.

حضور مودریچ و کروس برابر پاری سن ژرمن مشخص نیست

زیدان در پایان به وضعیت بازیکنانش پرداخت و گفت‌: مارسلو در شرایط خوبی قرار دارد. از توانایی‌های او آگاه هستیم و می‌دانیم اهمیت زیادی برای تیم دارد. گرت بیل وضعیتش بهتر شده است. او با پیروزی دیشب در وضعیت بهتری به دیدار سه‌شنبه خواهد رسید. تونی کروس و لوکا مودریچ هنوز با تیم تمرین نکرده‌اند، امروز شرایطشان مشخص خواهد شد. نمی‌توانم چیز دیگری بگویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه