English

تاج:

فیفا باید فوتبال را از سیاست جدا کند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خطاب به رئیس فیفا عنوان کرد: توقع جامعه ایران از شما به عنوان رئیس فیفا برقراری عدالت است و شما باید فوتبال را از سیاست جدا کنید.

فیفا باید فوتبال را از سیاست جدا کند

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم دیدار با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و هیئت همراهش که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (پنج شنبه) در هتل المپیک برگزار شده است اظهار کرد: کشور ایران امروز از فردی پذیرایی می کند که به دنبال اهداف بزرگ در فوتبال است. او برنامه های فیفا را به شکلی محسوس تغییر داد. 

 

در ادامه مهدی تاج خطاب به رئیس فیفا عنوان کرد: توقع جامعه ایران از شما به عنوان رئیس فیفا برقراری عدالت است و شما باید فوتبال را از سیاست جدا کنید. مدیریت فوتبال دنیا در همین راستا است و ما از شما فقط برقراری عدالت را می خواهیم.

فوتبال  است که مردم را به یکدیگر نزدیک می کند

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: شما خواهید دید که تا چندی بعد چه شوری در ورزشگاه وجود خواهد داشت. فوتبال  است که مردم را به یکدیگر نزدیک می کند و میان دو ملت آشتی می آفریند و سیاست در آن آزاردهنده است.جامعه فوتبال ما از شما می خواهد که خاطره سفر خود را برای افراد بلند مرتبه فوتبالی  بیان کنید. آقای اینفانتنیو به ایران امن ما خوش آمدید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی