English

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال اعلام شد

برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در دربی 86 تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند تا باعث سردرگمی تیم استقلال و شگفتی هواداران شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دربی 86 پنج شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به نظر می‌رسد برانکو ایواکوویچ قصد دارد تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند تا باعث سردرگمی تیم استقلال و شگفتی هواداران شود.  

خط دروازه 

علیرضا بیرانوند بیشترین شانس را برای حضور در دربی ۸۶ در درون دروازه پرسپولیس دارد. گلر تیم ملی بیشترین کلین شیت را داشته  و لحظات خوبی هم برای هواداران ثبت کرده است. برانکو برای اینکه بیرانوند ۳ اخطاره نشود و بازی دربی را از دست ندهد در بازی با استقلال خوزستان ریسک نکرد و رادوشوویچ را درون دروازه گذاشت تا دروازه بان تیم ملی آماده بازی روز پنج شنبه شود.  

به نظر می‌رسد که باید بیرانوند را جزء ۱۱ بازیکن فیکس دربی ۸۶ بدانیم.  

دفاع وسط 

با توجه به نمره قبولی خط دفاعی پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد که به غیر از سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده در خط دفاع بازیکنی دیگری قرار بگیرد و این ۲ بازیکن در مرکز دفاعی سرخپوشان برابر استقلال بازی می‌کنند.  

دفاع چپ 

محمد انصاری در دفاع چپ گزینه نهایی برانکو است چرا که عملکرد خیره کننده‌ای در پرسپولیس داشته است.

دفاع راست 

حسین ماهینی در سمت راست خط دفاعی محتمل‌ترین بازیکن است، اما درخشش صادق محرمی کمی معادله را در این پست پیچیده کرده است. به طور حتم نمی‌توانیم بازیکنی را به عنوان نفر نهایی این پست نام ببریم.  

هافبک دفاعی 

کمال کامیابی نیا بدون هیچ قید و شرطی گزینه اول برانکو در پست هافبک دفاعی است. در کنار او شاید هواداران دوست داشته باشند احمد نوراللهی قرار بگیرد، اما علاقه بیش از حد سرمربی به محسن ربیع خواه، این بازیکن شمالی را دارای شانس بیشتری نسبت به نوراللهی می‌ کند.  

وینگر‌های چپ و راست 

به طور حتم وحید امیری در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. او با فرشاد احمدزاده که همگان این بازیکن را پسر برانکو می‌دانند به عنوان وینگر‌های چپ و راست در ترکیب حضور خواهند داشت.  

هافبک بازیساز 

مهره وسط برانکو از نظر هواداران، محسن مسلمان است.  

خط حمله 

علی علیپور و گادوین منشا گزینه‌هایی هستند که حضورشان در خط حمله پرسپولیس برابر استقلال  محتمل‌تر به نظر می‌رسد. البته شاید برانکو همانند بازی با استقلال خوزستان سیامک نعمتی را جایگزین منشا کند تا باعث سردرگمی خط دفاع استقلال تهران شود.  

البته اگر تا روز بازی اتفاق خاصی رخ ندهد و شاهد مصدومیت بازیکنان نباشیم شاید برانکو از این ترکیب در دربی ۸۶ استفاده کند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه