English

برانکو:

نمی شود دربی را پیش بینی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی شود دربی را پیش بینی کرد. از این بازی خوشحالیم و استادیومی پر از جمعیت.

نمی شود دربی را پیش بینی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: نمی شود دربی را پیش بینی کرد. از این بازی خوشحالیم و استادیومی پر از جمعیت. دربی در پیش است. بازیکن مصدوم نداریم و همه با انگیزه هستند. امیدواریم این دو روز آینده هم بازیکنی مصدوم نشود. خوشحالیم به خاطر این بازی.

این بزرگترین دربی در آسیا است

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این بزرگترین دربی در آسیا است. حتی می توانم بگویم بزرگترین دربی از نظر شوق و احساسات در دنیا است.  همه باید برای حضور در این دربی افتخار کنیم.

برانکو ایوانکوویچ قبل از دیدار تیم پرسپولیس مقابل پدیده

برانکو گفت: استقلال با شفر تغییراتی داشته است و  از یک موقعیت به رده سوم رسیده است. همین نتایج نشان می دهد این تیم چقدر رو آمده است. خوشحال می شوم بابت همچین دیداری و بازی با استقلال. اینها بازی هایی هستند برای لذت بردن.

او در پاسخ به این سوال که چه قولی به هواداران‌تان می دهید؟ گفت‌: من قول می‌دهم که بازیکنانم تمام توان‌شان را به کار خواهند بست. از ‌دقیقه اول تا آخرین ‌دقیقه تمام تلاش‌شان را خواهند کرد. ما تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت پیروز میدان شویم، اما همین نتیجه‌ را هم استقلال می‌خواهد.

شاید ما برای قهرمان نشدن به یک معجزه نیاز داشته باشیم

برانکو با توجه به این که اگر در داربی هشتاد و ششم پیروز شود، قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد، اظهار کرد: شاید ما برای قهرمان نشدن به یک معجزه نیاز داشته باشیم. یعنی این که ما تمام بازی‌های‌مان را ببازیم و ذوب آهن اصفهان تمام بازی‌هایش را ببرد. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. من از تمام کادر تیم پرسپولیس تشکر می‌کنم. هر کدام از افرادی که در این باشگاه حضور دارند، خشتی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند. علاوه بر این قهرمان شده‌ایم و قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کردیم. امسال لیگ قهرمانان آسیا را هم خوب شروع کردیم. طبیعی است که به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم.

پیروزی در داربی هم رده قهرمانی در لیگ است

او خاطرنشان کرد: پیروزی در داربی هم رده قهرمانی در لیگ است، اما آن چیزی که از همه مهم‌تر است این است که بازیکنانم از اول تا آخر ‌دقیقه خواهند جنگید. اگر بجنگیم شاید ببازیم اگر نجنگیم آن موقع از قبل بازنده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی برابر استقلال سوپرایزی دارید یا نه؟ گفت‌: سوپرایز ما در زمین خواهد بود. خوشحال هستم که رییس فیفا این بازی را از نزدیک تماشا خواهد کرد. این نشان دهنده این است که چقدر به فوتبال ایران اهمیت نشان می‌دهند و چقدر از بزرگی و اهمیت این بازی آگاه هستند. من امیدوارم به بهترین شکل یک نمایش خوب مقابل رییس فیفا داشته باشیم.

برانکو در ادامه‌  و در پاسخ به این سوال که آیا ناراحت نیستید که سازمان لیگ نمی‌گذارد که جشن قهرمانی را پس از داربی برگزار کنید؟ گفت‌: ما برای خودمان جشن می‌گیریم. این ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. فکر کنم حق داریم اگر قهرمان شدیم حداقل برای خودمان جشن بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه