English

تمجید گواردیولا از بازیکنان برای قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس

پپ گواردیولا با کسب نخستین قهرمانی خود با منچسترسیتی گفت: باز هم می‌خواهم در این جا از بازیکنانم تشکر کنم. تمام بازیکنانی که در حال‌ حاضر در منچسترسیتی حضور دارند ارزش و جایگاه بالایی برای ما دارند.

تمجید گواردیولا از بازیکنان برای قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس

به گزارش خبرگزاری موجبه نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (یکشنبه) در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با سه گل آرسنال را از پیش رو بردارد تا قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود.

پپ گواردیولا بعد از این قهرمانی گفت‌: خیلی خوشحالم هم  این که قهرمانی را کسب کردیم و هم این که عضوی از این تیم خوب و با کیفیت هستم. نمی‌توانم فراموش کنم که سران منچسترسیتی چطور سال گذشته از من حمایت کردند. سالی که برای ما خوب نبود. به همین خاطر این قهرمانی اهمیت دارد.  

منچسترسیتی که از جام حذفی انگلیس حذف شد، این فرصت را دارد که با قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا یک سه گانه کوچک را به دست بیاورد. در این‌ راستا سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: بازیکنان باید این را بدانند که اگر مانند نیمه نخست بازی با آرسنال بخواهند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند نمی‌توانند به مرحله پایانی راه یابند ولی اگر مانند نیمه دوم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم می‌توانیم حتی  این جام را هم به دست بیاوریم. باز هم می‌خواهم در این جا از بازیکنانم تشکر کنم. تمام بازیکنانی که در حال‌ حاضر در منچسترسیتی حضور دارند ارزش و جایگاه بالایی برای ما دارند. روی ما برای قهرمانی فشار بوده است و من از این فشار استقبال کرده‌ام.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر پنجشنبه برابر آرسنال به میدان برود که این بار این بازی در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی