English

کوتینیو:

خوشحالم که توانستم نخستین گلم را در نوکمپ به ثمر برسانم

هافبک بارسلونا با پیروزی مقابل خیرونا گفت: خوشحال هستم که توانستم با پیراهن بارسلونا نخستین گلم را در نوکمپ به ثمر برسانم.

خوشحالم که توانستم نخستین گلم را در نوکمپ به ثمر برسانم

به گزارش خبرگزای موج ‌به نقل از آس، بارسلونا دیشب (شنبه) در هفته‌ بیست و پنجم لالیگا با نتیجه 6 بر یک مقابل خیرونا به پیروزی رسید.

فیلیپ کوتینیو در جشنواره گل بارسلونا توانست یک گل به ثمر رساند. هافبک برزیلی برای نخستین بار در نوکمپ گلزنی کرد. او پس از بازی گفت‌: در بازی مهمی پیروز شدیم. شایسته آن بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. خوشحال هستم که توانستم با پیراهن بارسلونا نخستین گلم را در نوکمپ به ثمر برسانم.

مسی همه ما را فریب داد

هافبک بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت‌: او گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند و همه ما را فریب داد. مسی و لوییس سوارس گلزنی می‌کنند و خیلی خوب در تیم همکاری می‌کنند. برای این بازی کاملا تمرین کرده بودیم و تلاش‌مان به نتیجه‌ رسید.

کوتینیو

کوتینیو در مورد سازگاری‌اش با بارسلونا اظهار کرد: فوتبال بارسلونا بر اساس مالکیت توپ است و من باید برای وفق دادن خود با این شیوه تلاش زیادی کنم.

هافبک برزیلی درباره  عثمان دمبله گفت‌: بازی بارسلونا خاص است. دمبله نمایش خیلی خوبی داشت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. او سریع و انعطاف‌پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه