English

ونگر:

جام حذفی مثال خوبی برای بازی مقابل اوسترشوند سوئد بود

سرمربی آرسنال پس از مغلوب شدن مقابل اوسترشوند سوئد گفت: جام حذفی مثال خوبی برای بازی دیشب‌مان بود. اگر ما ۱۰۰ درصد تمرکز نداشته باشیم اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد.

جام حذفی مثال خوبی برای بازی مقابل اوسترشوند سوئد بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین،  در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا آرسنال پنج‌شنبه شب دو بر یک مغلوب اوسترشوند سوئد شد اما با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت توانست به دور بعد صعود کند.

در نیمه اول نمایش وحشتناکی داشتیم

آرسن ونگر پس از بازی گفت: در نیمه دوم خیلی بهتر از ۴۵ دقیقه اول ظاهر شدیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. در نیمه اول نمایش وحشتناکی داشتیم.

سرمربی آرسنال در ادامه اظهار کرد: حریف را دست کم گرفته بودیم و تمرکز نداشتیم. زمانی که توپ را از دست می‌دادیم باز بازی می‌کردیم و هنگام در اختیار داشتن توپ هیچ ایده‌ای نداشتیم. با این حال در نیمه دوم به خود آمدیم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

آرسن ونگر

سرمربی فرانسوی افزود: برای این بازی خودمان را کاملا آماده کرده بودیم اما تغییرات زیاد در ترکیب به خاطر پیروزی سه بر صفر در بازی رفت و داشتن بازی مهم در یک‌شنبه آینده باعث شد مطابق انتظار عمل نکنیم.

ونگر در پایان اظهار کرد: جام حذفی مثال خوبی برای بازی دیشب‌مان بود. اگر ما ۱۰۰ درصد تمرکز نداشته باشیم اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد. ما در این رقابت‌ها نتایج دور از انتظاری کسب کردیم که شکست‌مان برابر ناتینگهام فارست در این فصل نمونه‌ای از آن است. دیشب نیز برابر تیم مشابهی بازی کردیم و در سطح مورد نظرمان ظاهر نشدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه