English

عضو اتحادیه جهانی کشتی مدعی شد؛

تکرار حرکت کریمی موجب تعلیق ایران می شود

عضو ایرانی کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی کشتی بابت خطر تعلیق کشتی ایران هشدار داد.

تکرار حرکت کریمی موجب تعلیق ایران می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که چند روز از اعلام رای نهایی پرونده شکست عمدی علیرضا کریمی در رقابت های جهانی 2017 می گذرد، هنوز هم بحث خطر تعلیق برای کشتی ایران داغ است.

در چند روز اخیر مسوولان فدراسیون کشتی بابت خطراتی که در این پرونده از سر ایران گذاشت و ممکن است در آینده دامن گیر فدراسیون کشتی شود، هشدار دادند. 

صحبت های خادم با حمایت اهالی کشتی همراه بود

از سویی رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی اظهارات تندی را در این باره مطرح و از انتخابات سال آینده هیات رئیسه اتحادیه جهانی نیز انصرافش را اعلام کرد. صحبت های خادم با حمایت اهالی کشتی همراه بود و حتی علیرضا کریمی که با 6 ماه محرومیت مواجه شده، در این ماجرا پشت رئیس فدراسیون ایستاد. 

کریمی و تعلیق کشتی ایران

جالب است که امروز عضو ایرانی کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی کشتی هم بابت احتمال تعلیق کشتی ایران در صورت تکرار اتفاقاتی که در مسابقات جهانی کشتی آزاد زیر 23 سال رخ داده، هشدار داد. 

روزبه وثوق احمدی که علاوه بر سمتش در فدراسیون فوتبال، عضو کمیته انضباطی و حقوقی اتحادیه جهانی کشتی است و در جریان کامل بررسی پرونده و رای نهایی پرونده شکست علیرضا کریمی قرار دارد، گفته است: «قطعا در صورت تکرار این موضوع با توجه به فشارهایی که از سوی کمیته بین المللی المپیک بر روی اتحادیه جهانی کشتی وجود دارد، حساسیت‌های ایجاد شده در این زمینه و از سوی دیگر لابی‌هایی که دیگر کشورها برای تضعیف ایران در اتحادیه جهانی به کار می‌برند، کشتی ایران با محرومیت‌های سنگین‌تری از جمله تعلیق مواجه می‌شود و در مراحل بعدی برای مجموعه ورزش ایران نیز در عرصه بین المللی مشکلاتی ایجاد خواهد شد.»

حال باید دید با توجه به صحبت های چند روز اخیر رسول خادم و مسوولان فدراسیون کشتی چه پیش بینی بابت احتمال تکرار این اتفاقات و احتمال خوردن قرعه نحس به ورزشکاران ایرانی در میادین بین المللی در نظر گرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه