English

شکست پرسپولیس مقابل السد قطر/ پرسپولیس ۱ السد قطر ۳

تیم فوتبال پرسپولیس برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1 بر 3 مغلوب شد.

شکست پرسپولیس مقابل السد قطر/ پرسپولیس 1 السد قطر 3

به گزارش خبرگزاری موج، در آغاز نیمه دوم بازی پرسپولیس و السد قطر وحید امیری حرکت خوبی را درون محوطه جریمه السد انجام داد اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در دقیقه ۵۱، باز هم شاگردان فریرا باز هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شدند و این بار هم بغداد بونجاح با ورود به محوطه جریمه با یک ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۵۴: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با اشتباه شجاع خلیل‌زاده همراه بود که در ادامه ژاوی هرناندز توپ را در اختیار گرفت اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: وحید امیری با یک پاس زیبا برای فرشاد احمدزاده او را در یک فرصت گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه سر را بزند.

دقیقه ۶۶: بولم خوخی با یک ضربه پای راست  از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۹: پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه وحید امیری با استفاده از این ضربه توپ را روی دروازه ارسال کرد. در  حالی که کمال کامیابی‌نیا در تلاش بود با استفاده از این موقعیت دروازه حریف را باز کند اما توپ را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

دقیقه 93: حرکت رو به جلوی شاگردان برانکو در محوطه جریمه السد با چند پاسکاری همراه بود که در نهایت سیامک نعمتی با یک شوت دقیق دروازه السد را باز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسین

    ب تیمیکه نمایشی یاقشنگ بازی کنه امتیاز نمیدن اخه انقدر هم پاسکاری میکنند یه بتر تم پرسپولیس انگاری برای خودشون بازی میکردن یکبار هم ندیثیم از عمق پیش برن

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه