English

گتوزو:

بازی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشتیم

سرمربی میلان بعد از برتری تیمش مقابل سامپدوریا گفت: بازی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشتیم. در همه دیدارها می خواهم اینطور ظاهر شویم.

بازی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاتزتادلواسپورت، میلان در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت های سری A در خانه به مصاف سامپدوریا رفت و با یک گل توانست به برتری رسد و با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شود.

جنارو گتوزو سرمربی میلان بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: بازی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشتیم. در همه دیدارها می خواهم اینطور ظاهر شویم. خوشحال می شوم وقتی بازیکنانم به تمامی خواسته های من در زمین توجه کردند و همان فوتبالی که خواسته بودم را به نمایش گذاشتند. بازیکنانم با دقت و توان بالا در زمین ظاهر شدند و با همان مسئولیت پذیری که من انتظار داشتم، در زمین ظاهر شدند. این برد خیلی برای ما مهم بود.

جنارو گتوزو

سرمربی میلان در ادامه صحبت های خود گفت: شخصیت لازم برای کسب پیروزی در هر دیداری را پیدا کرده‌ایم.  باید به این روند خوب خود ادامه‌ داد. بر این باور هستم که خوب بازی می‌کنیم و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. بازیکنان میلان به خاطر جوان بودن نیاز به کسب تجربه دارند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه