English

آلگری:

یوونتوس شانس بالایی برای صعود به یک چهارم نهایی دارد

سرمربی یوونتوس بعد از تساوی مقابل تاتنهام گفت‌: ناراحتم که نتوانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما من ناامید نیستم و بر این باورم که تیمم شانس بالایی برای صعود به یک چهارم نهایی دارد.

یوونتوس شانس بالایی برای صعود به یک چهارم نهایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، در جدال رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس به مصاف تاتنهام رفت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

یوونتوس با وجود این که در خانه خود با دو گل زودهنگام پیش افتاد اما در نهایت دو گل دریافت کرد تا این دیدار برنده نداشته باشد.

ماسیمیلیانو آلگری از نتیجه‌ به دست آمده راضی نیست و از دلیل این تساوی ناامید کننده خانگی سخن به میان آورد.

سرمربی یوونتوس گفت‌: بازی خوبی بود. با دو گل زود هنگام از حریف خود پیش افتادیم. تاتنهام فشار زیادی به ما وارد کرد و در نهایت توانست روی دو توپ مرده دروازه‌ ما را باز کند. بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم بازی را رها کردیم و دیگر خبری از یوونتوس همیشگی نبود. البته بازی خوب تاتنهام باعث شد چنین شرایطی در بازی به وجود آید.

او ادامه‌ داد: می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر رسانیم. دیگر این دیدار به پایان رسیده و باید به فکر بازی برگشت بود. ناراحتم که نتوانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما من ناامید نیستم و بر این باورم که تیمم شانس بالایی برای صعود به یک چهارم نهایی دارد.

تاتنهام یک تیم فیزیکی و قوی است

آلگری در ادامه‌ سخنان خود گفت‌: بوفون توپ‌های زیادی را گرفت. تاتنهام یک تیم فیزیکی و قوی است. آنها روی دو توپ مرده ارسالی به ما گل زدند.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره بازگشت دیبالا و ماتوئیدی در دیدار برگشت گفت‌: در دیدار برگشت این دو بازیکن را در اختیار خواهیم داشت. البته هنوز زود است که درباره این بازی صحبت کرد و باید در شرایط کنونی به رقابت‌های سری A توجه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه