English

بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن

فدراسیون پزشکی ورزشی با صدور بیاینه ای گفت: مجموعه ستادی و استانی این فدراسیون در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همچون همیشه حضور پرشوری خواهد داشت.

بیانیه فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران اسلامی طی ۳۹ سال اخیر در همه صحنه ها و بویژه در بزنگاه ها، با حضور به موقع و خردمندانه خود در صحنه های انقلاب و پاسداری از نظام اسلامی، نشان داده اند در راه آرمان های امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری ثابت قدم مانده و به دشمنان این مرز و بوم اجازه گستاخی نخواهند داد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به کلید واژه " مردم" در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، آمده است:" مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲ بهمن هر سال را بوجود می آورند، " این کلام رهبر معظم انقلاب به خوبی نمایانگر اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است؛ در همین راستا مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن حضور باشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ بر اساس برنامه ریزی انجام شده در بسیاری از استان ها در این روز بزرگ ایستگاه سلامت برای مردم عزیز ایران اسلامی برپا خواهد کرد تا سهم و نقش خود را در قدردانی از این ملت بزرگ ایفا کند.

فدراسیون پزشکی ورزشی در خاتمه تصریح کرده است: بی گمان فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان عضوی از خانواده ورزش و خانواده سلامت کشور دوشادوش این دو خانواده بزرگ و فرهیخته و دیگر اقشار ملت، روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ پاسخ کوبنده ای به متوهمان سرسپرده و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه