English

موراتا:

رئال مادرید برای همیشه رئال خواهد بود

ستاره اسپانیایی چلسی گفت‌: باید به باشگاه چلسی احترام زیادی گذارم که تلاش بسیاری برای جذب من داشت. من از حضور در چلسی خوشحال هستم اما باید بگویم که رئال مادرید برای همیشه رئال خواهد بود.

رئال مادرید برای همیشه رئال خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سان، آلوارو موراتا که در ترکیب رئال مادرید عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده بود با حضور بازیکنانی چون کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و گرت بیل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نمی‌کرد به یوونتوس پیوست و با درخشش در این تیم ایتالیایی باعث شد تا رئال مادرید او را برگرداند.

موراتا در بازگشت به رئال مادرید عملکرد خوبی از خود نشان داد و در بین هواداران  هم محبوب شد اما  اعتقاد زیاد زیدان به بنزما باعث شد تا موراتا نیمکت نشینی در تیم محبوبش را دوام نیاورد و این بار سر از چلسی درآورد.

او درباره شرایط کنونی و تیم سابقش رئال مادرید، گفت‌: باید به باشگاه چلسی احترام زیادی گذارم که تلاش بسیاری برای جذب من داشت. من از حضور در چلسی خوشحال هستم اما باید بگویم که رئال مادرید برای همیشه رئال خواهد بود.

این اظهار نظر موراتا دو پهلو و ابهام انگیز است تا جایی که از یک طرف می‌خواهد بگوید که دلتنگ رئال مادرید است و از طرف دیگر هم به این معنا است که دوران حضور او در رئال مادرید تمام شده است.

موراتا درباره رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت‌: بارسلونا تیم بسیار خوبی است. من سابقه بازی کردن برابر این تیم را دارم. بارسلونا هم برابر چلسی به پیروزی رسیده است و هم تن به شکست داده است. باید ببینیم که سرانجام این دیدار چه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی