English

ابراهیمی از بلوک باشی در آغاز جام تختی شکست خورد

رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی سالن پورشریفی شهر تبریز آغاز شد.

ابراهیمی از بلوک باشی در آغاز جام تختی شکست خورد

به گزارش خبرگزاری موج، سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از ساعت ده صبح امروز(پنج شنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شد.

در این رقابت ها کشورهای اوکراین، آذربایجان، ترکیه، بلغارستان، گرجستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، مغولستان، هند، بلاروس، مجارستان، ارمنستان، کانادا و منتخب آمریکای لاتین (کوبا، گواتمالا، آرژانتین، پاناما و السالوادور) به همراه نمایندگان کشورمان (تیم های بزرگسالان و جوانان) و تیم کشتی آذربایجان شرقی حضور دارند و به مدت ۲ روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آزاد، ابراهیم جوادی و مجید خدایی ۲ تن از شورای فنی کشتی آزاد به همراه تعدادی از پیشکسوتان کشتی در سالن مسابقات حضور دارند و از نزدیک نظاره گر این رقابت ها هستند.

تماشاگران تبریزی علاقه‌مند به کشتی نیز استقبال نسبتا خوبی از این رقابت ها دارند و هر لحظه بر تعداد تماشاگران حاضر در سالن افزوده می شود.

در مبارزاتی که کشتی‌گیران ایرانی به مصاف رقبای خارجی خود می روند، علیرضا رضایی به همراه حسین نقیبی وظیفه کوچ کشتی گیران را بر عهده دارند.

سمینار عمومی روسای هیئت های استانی سراسر کشور نیز روز گذشته (چهارشنبه) در حاشیه این رقابت ها در تبریز برگزار شد.

در مهم‌ترین کشتی های برگزار شده تا این لحظه در وزن ۹۲ کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی دارنده طلای جوانان جهان برابر ابراهیم بلوکباشی ملی پوش ترکیه در المپیک ریو با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد. سعید داداش پور در وزن ۷۴ کیلوگرم با نتیجه‌ هشت بر دو برابر امید خدمتی پیروز شد. حامد رشیدی نیز در همین وزن با ضربه فنی مقابل نورلان بکژانوف قزاق و دارنده مدال نقره جهان با ضربه فنی شکست خورد. میلاد طهماسبی زاده و مسعود مددی نیز به ترتیب در اوزان ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم برابر رقبای ترکیه ای شکست خوردند.

 ۱۶۰ کشتی‌گیر ایرانی و خارجی در این رقابت ها به روی تشک می روند. رقابت های مقدماتی امروز( پنج شنبه) برگزار می شود و دیدارهای شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز از صبح فردا ( جمعه) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه