English

فهرست آسیایی رقیب استقلال اعلام شد/ خریبین از فهرست الهلال خارج شد

فهرست آسیایی تیم فوتبال الهلال عربستان برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و نام عمر خریبین در این لیست قرار ندارد.

فهرست آسیایی رقیب استقلال اعلام شد/ خریبین از فهرست الهلال خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرمربی تیم الهلام عربستان فهرست آسیایی خود را اعلام کرد.

تیم فوتبال الهلال عربستان که در گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با تیم های استقلال ایران، العین امارات و الریان قطر همگروه است، تلاش می کند در این فصل رقابت های آسیایی هم عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند مانند فصل گذشته به فینال این مسابقات برسد.

بر همین اساس، رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال فهرست آسیایی خود را اعلام کرد که نام عمر خریبین، مهاجم سوری این تیم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در 2 بازی رفت و برگشت با پرسپولیس موفق شد، آقای گلی رقابت های لیگ قهرمانان را کسب کند، حضور ندارد و نمی تواند این تیم را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مقابل استقلال همراهی کند.

سیروتی مهاجم آرژانتینی الهلال حضور دارد

البته در این فهرست، نام سیروتی مهاجم آرژانتینی الهلال حضور دارد که با مبلغ 25 میلیارد و 300 میلیون به آبی های عربستان پیوست و در صدد است تا در این تیم قهرمانی آسیا را کسب کند.

فهرست آسیایی رقیب استقلال

همچنین تنها لژیونر آسیایی این تیم، علی الحبسی است و 3 بازیکن خارجی دیگر رئیس ها هم سیروتی، اشرف بن شرفی و نیکولاس میلسی هستند و امیداورند بتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی