English

گرشاسبی:

ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و نخواهیم خواست

سرمربی پرسپولیس گفت: ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و نخواهیم خواست. پرسپولیس هواداران عاشقی دارد که به تیم‌شان کمک میکنند.

ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و نخواهیم خواست

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا گرشاسبی در ارتباط با جلسه برانکو ایوانکوویچ در کمیته اخلاق و خروجی این جلسه گفت: ما امروز در این جلسه حاضر شدیم تا این ذهنیت‌ها از بین برود. این پرونده‌ای ابهاماتی را برای کمیته اخلاق به وجود آورده بود و ما قبلا به اتفاق آقایان کاشانی و طاهری به کمیته اخلاق آمده بودیم و  پاسخ داده بودیم و امروز نیز در آخرین مرحله برانکو پاسخگو سوالات کمیته بود و توضیحاتی ارائه داد که این توضیحات قانع کننده بود و قطعا این پرونده بسته خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل احضار برانکو صحبت‌هایش در مورد دستیار کی‌روش بوده است یا خیر؟ بیان کرد: اصلا در این مورد صحبتی به میان نیامد. قبلا یک نامه به صورت محرمانه در رابطه با بازیکنان اوکراینی آمده بود.

باید به کمیته اخلاق احترام بگذاریم

مدیرعامل پرسپولیس هم‌چنین در مورد اجازه دخالت فدراسیون در این موضوع هم گفت: ما باید به نظر فدراسیون و کمیته اخلاق احترام بگذاریم. مشکلی هم نداریم که بخواهیم گارد بگیریم. حساسیت‌ها نسبت به تیم پرسپولیس زیاد است چرا که تیم بزرگی است. هیچ بازیکنی بدون اجازه سرمربی و کادر فنی اجازه ورود به تیم را ندارد و برانکو هم همین پاسخ را داده است. همیشه قرار نیست که هر بازیکنی جذب شود حتما در ترکیب تیم قرار بگیرد. مثلا بیرانوند دروازه بان فیکس تیم ملی است اما ذخیره‌ای در پرسپولیس دارد که در مواقعی که بیرانوند مصدوم یا محروم بشود جای او را در زمین خواهد گرفت. بنا براین نمی‌شود نیمکت تیم را خالی گذاشت. در همه تیم‌ها این اتفاق می‌افتد. بسیاری از جریمه‌هایی که در حال حاضر پرداخت می‌کنیم به خاطر بازیکنانی بوده که زمانی جذب تیم شده‌اند و حتی یک ثانیه هم برای ما بازی نکرده‌اند. این تشخیص سرمربی است و ما باید به مسائل حرفه‌یی نگاه کنیم.

حمید رضا گرشاسبی

او در مورد جلسات هدایتی با بازیکنان هم بیان کرد: ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و نخواهیم خواست. پرسپولیس هواداران عاشقی دارد که به تیم‌شان کمک میکنند. بازیکنان ما به مراسم‌هایی دعوت می‌شوند اما ما اجازه نمی‌دهیم تیم به حاشیه برود. باز هم می‌گویم ما از هیچ کس کمکی نخواستیم و هرقت بخواهیم از هواداران اجازه می‌گیرم و بعد از آن نیازمان را اعلام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه