English

امری:

بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن از پیروزی قاطع تیمش خوشحال است و تاکید کرد بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند و این کمک زیادی به ما خواهد کرد.

بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن برابر لیل به میدان رفت و با سه گل توانست به برتری برسد تا به یکه تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه‌ دهد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی باشد.

هم زیبا بازی کردیم و هم پیروز شدیم

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد تیمش گفت‌: بسیار خوشحالم که یک سه امتیاز حساس دیگر را به دست آوردیم. شایسه کسب پیروزی بودیم. همه خوب بازی کردیم و هم نتیجه‌ای قاطع را به دست آوردیم.

اونای امری

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌ داد: فرصت‌های  زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. در نیمه نخست کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم. از کوچک‌ترین فضاهای که تیم حریف به ما داد نهایت استفاده را بردیم. به صدرنشینی خود ادامه‌ می‌دهیم. بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند و این کمک زیادی به ما خواهد کرد.

پاری ‌سن‌ ژرمن با تیم دوم جدول رده‌بندی که مارسی است یازده امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که به احتمال خیلی زیاد قهرمان فصل جاری لاشامپیونه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه