English

زیدان:

امسال سال سختی برایمان بود

سرمربی رئال مادرید با تساوی مقابل لوانته گفت: کمی از رقم خوردن چنین نتیجه‌ای ناراحت هستیم. امسال سال سختی برایمان بود چون نتوانستیم در 6 بازی پیاپی نتایج خوبی کسب کنیم.

امسال سال سختی برایمان بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، در هفته بیست و دوم لالیگا رئال مادرید شنبه به مصاف لوانته رفت و به تساوی دو بر دو دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی با بیان این که از نتیجه نارضایتی است، گفت‌:  بازی را در اختیار داشتیم، کمی شرایط برایمان سخت شده بود اما نتوانستیم گلزنی کنیم. دو گلی که دریافت کردیم به خاطر اشتباهاتمان بود. شرایط قابل مقایسه با پیروزی پر گل هفته گذشته مان برابر والنسیا نیست. کمی از رقم خوردن چنین نتیجه‌ای ناراحت هستیم. امسال سال سختی برایمان بود چون نتوانستیم در 6 بازی پیاپی نتایج خوبی کسب کنیم. 

سرمربی رئال مادرید افزود: پس از گل پیروزی باید توپ را در اختیارمان می‌گرفتیم و از لحاظ دفاعی بهتر عمل می کردیم. به خصوص در فرصت های گلزنی که حریف داشت. می توانستیم به میزبان اجازه گلزنی ندهیم اما این اتفاق نیفتاد. کاملا بازی را از دست داده بودیم. این اتفاق تلخی است چون دو امتیاز دیگر را از دست دادیم.

زیدان

سرمربی فرانسوی در ادامه‌ گفت‌: از قوی بودن حریف در ضد حمله ها آگاه بودیم. آن ها چهار فرصت داشتند و توانستند دو موقعیت را به گل تبدیل کنند.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 82 تعویض شد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: این تغییر از پیش تعیین شده نبود. می‌خواستم  پس از پیروزی یک بازیکن را به زمین بفرستم تا میانه میدان قوی تر شود. زمانی که تعویض لازم باشد آن کار را انجام می‌دهم.

به دیدار پاری سن ژرمن فکر نمی‌کنم

سرمربی فرانسوی درباره لالیگا گفت‌: تا پایان فرصت است. هنوز امتیاز های زیادی باقی مانده است و در این شب ما دو امتیاز از دست دادیم. نگران چیزی نیستم. از حفظ نشدن این پیروزی ناراحت هستیم. هفته آینده یک بازی پیش رو داریم و سپس باید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برویم. اکنون تنها به دیدار شنبه هفته آینده فکر می‌کنم  و نه به تقابل با پاری ‌سن‌ ژرمن.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه