English

صالحی امیری:

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در مجموع جنب و جوش جدی در وزارت ورزش و کمیته المپیک آغاز شده که ان‌شالله برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده شوند که نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است.

بازی‌های آسیایی 2018 نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاحیه رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات بازی‌های آسیایی می‌تواند مقدمه خوبی برای ورود ما به بازی‌های آسیایی جاکارتا باشد. در مجموع جنب و جوش جدی در وزارت ورزش و کمیته المپیک آغاز شده که ان‌شالله برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده شوند که نقطه اوج ورزش قهرمانی ما است.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: وظیفه دارم از تک تک همکاران در فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و کمیته المپیک و همه کسانی که در این رویداد بزرگ سهمی دارند، تشکر کنم. چیزی که برای ما مهم است، این است که ایران زمین، مهد قهرمانان است.

رضا صالحی امیری

صالحی امیری درباره بودجه کمیته ملی المپیک گفت: همه توانم را در کنار سلطانی‌فر به خرج خواهیم داد تا بتوانیم تحول و جهشی در ورزش کشور، به ویژه در حوزه قهرمانی ایجاد کنیم و آنچه را که شروع کرده‌ایم، شروع با امیدی است. ان‌شاالله به زودی گزارشی دقیق از شرایط خواهم داد. ما در اولین گام سرپرست کاروان را معرفی کردیم. انشالله در مصاحبه‌ای، گزارش کامل از شرایط ارائه خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه