English

تیم الغرافه رقیب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا شد/ تقابل تراکتور سازی با طارمی

تیم فوتبال الغرافه با درخشش طارمی پاختاکور را شکست داد و رقیب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا شد که باید 30 بهمن در دوحه منتظر تقابل تراکتور سازی با طارمی باشیم.

تیم الغرافه رقیب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا شد/ تقابل تراکتور سازی با طارمی

به گزارش خبرگزاری موج، در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الغرافه قطر به مصاف پاختاکور رفت و موفق شد به پیروزی برسد و حریف تیم تراکتورسازی تبریز، الاهلی عربستان و الجزیره امارات شود.

اما شانسی که تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آورد، پیروز نشدن پاختاکور مقابل نماینده قطر برد. تیم ازبکستانی در ابتدای فصل فوتبالی اروپا، یک بازیکن از رژیم صهیونیستی به نام گیدی کانیوک است. او در این فصل برای پاختاکور 3 بازی انجام داده و در صورتی که پاختاکور می توانست به مرحله گروهی صعود کند، قطعا تقابل این بازیکن با تراکتورسازی و ورود او به ایران می توانست حواشی را برای فوتبال کشورمان به وجود آورد که با درخشش مهدی طارمی و پیروزی الغرافه این اتفاق رخ نداد و حالا باید 30 بهمن در دوحه منتظر تقابل تراکتور سازی با طارمی باشیم.

مهدی طارمی

در گروه B لیگ قهرمانان آسیا، تیم های تراکتورسازی تبریز، الاهلی عربستان، الجزیره امارات و الغرافه فطر در یک گروه قرار دارند و شاگردان ساغلام در نخستین بازی باید 23 بهمن مقابل تیم عربستانی صف آرایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه