English

کلوپ:

باید در بازی برابر هادرزفیلد پیروز شویم

سرمربی لیورپول می گوید: بهترین عملکرد ممکن این است که ما در بازی برابر هادرزفیلد بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم چون برای باقی‌ ماندن در جمع مدعیان به پیروزی در این بازی احتیاج داریم.

باید در بازی برابر هادرزفیلد پیروز شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، لیورپول بعد از شکست منچسترسیتی در لیگ برتر مقابل سوانزی شکست خورد و در ادامه‌ مغلوب وست برومویچ شد و از دور رقابت‌های جام حذفی انگلیس کنار رفت.

یورگن کلوپ که تیمش امشب (سه‌شنبه) باید برابر هادرزفیلد به میدان برود، گفت‌: بازیکنانم باید کیفیت بالای خودشان را نشان دهند. در غیر این صورت همه به کیفیت آنها شک خواهند کرد. بعد از بازی با منچسترسیتی جو مثبتی در تیم ایجاد شد ولی متاسفانه ما بعد از آن بازی نتایج خوبی کسب نکردیم. نباید باعث شویم که مردم فکر کنند آن بازی یک اتفاق بود. بهترین عملکرد ممکن این است که ما در بازی برابر هادرزفیلد بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم چون برای باقی‌ ماندن در جمع مدعیان به پیروزی در این بازی احتیاج داریم.

کلوپ

برنامه‌ای برای پیدا کردن جانشین کوتینیو در زمستان نداریم

فیلیپ کوتینیو در فصل نقل‌ و انتقالات ژانویه با جدایی از لیورپول راهی بارسلونا شد. سرمربی آلمانی قرمزهای بندر آنفیلد در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره این که تیمش قصد جایگزین کردن کوتینیو را در فصل نقل‌ و انتقالات ژانویه دارد یا خیر؟ گفت‌: خیر. ما هیچ برنامه‌ای برای پیدا کردن جانشین برای کوتینیو در زمستان نداریم و با همین ترکیب موجود تا پایان فصل کار خواهیم کرد.

لیورپول امشب باید در خانه هادرزفیلد در هفته‌ بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جزیره به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه