English

قلعه‌نویی:

شرایط ایده‌آل و آرمانی را پیدا کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از بازی مقابل آیزاول گفت: ما شرایط ایده‌آل و آرمانی را پیدا کرده‌ایم و تیم پزشکی هم نهایت تلاش خود را می‌کند که بازیکنان ما در آمادگی کامل باشند.

شرایط ایده‌آل و آرمانی را پیدا کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آیزاول اظهار کرد: بازی فردا بسیار مهم خواهد بود. به دلیل اهمیت این بازی ما پیش از این دیدار دو اردو تدارک دیدیم.

او ادامه داد: تاکتیک تیم آیزاول بر اساس ضد حمله برنامه‌ریزی شده است. ما شرایط ایده‌آل و آرمانی را پیدا کرده‌ایم و تیم پزشکی هم نهایت تلاش خود را می‌کند که بازیکنان ما در آمادگی کامل باشند.

از تجربه‌های تلخ درس گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: به بازیکنان تیم گفتم تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم اما از فردا باید برای مسابقه پلی‌آف برنامه‌ریزی کنیم. در برخی از مسابقات تیم ذوب‌آهن تجربه تلخی داشت اما از این تجربه‌های تلخ درس گرفته‌ایم. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هر بازی شرایط خاص خود را دارد اما بعد از هر جلسه تمرین به بازی فردا فکر می‌کردیم. بازیکنانم به این مهم واقفند.

امیر قلعه نویی

وی با اشاره به این که تیم هند مربی پرتغالی و حرفه‌ای دارد، تصریح کرد: شش بازیکن این تیم خارجی هستند. این تیم بازیکنان قدر و حرفه‌ای گرفته است. هند چند سال است که هزینه‌های بسیاری برای رسیدن به سطح بالای آسیا انجام می‌دهد. بازی فردا تمرکز ویژه‌ای می‌طلبد و آن‌ها نباید اسیر شرایط حاکم بر بازی شوند.

او در پاسخ به نقش آذری در باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: علاوه بر این که مدیریت، علمی ساختاری است، یک مدیر اجرایی و فنی است. کمتر باشگاهی با چنین بودجه‌ای می‌تواند به این سطح برسد. کمترین پرداخت در بازی‌های لیگ را در ذوب‌آهن شاهد هستیم.

اگر در حق ما کم‌لطفی نمی‌شد صدرنشین بودیم

قلعه‌نویی افزود: اگر کم‌لطفی‌هایی که در مسابقه‌ها در حق ما شد انجام نمی‌شد، اکنون ذوب آهن صدرنشین بود. تیم سپاهان نیز یک باشگاه ساختاری است و اگر نتیجه نمی‌گیرد به این دلیل است که فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. 

وی با اشاره به این که خالد شفیعی در روزهای آخر به لیست بازیکنان ذوب آهن اضافه شد تصریح کرد: فردا خالد را در بازی  مقابل هند در زمین نمی‌بینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه