English

تاج:

هیچ گونه منعی برای ورود نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص وجود ندارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اظهارنظر خاصی مبنی بر عدم تحقیق و تفحص از جانب بنده و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته نشده است و هیچ گونه منعی برای ورود نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص وجود ندارد.

هیچ گونه منعی برای ورود نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در جلسه هماهنگی جهت حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا که امروز برگزار شد، درباره بحث تحقیق و تحفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد:  فدراسیون فوتبال و شخص اینجانب همان طور که قبلا بارها گفته شد هیچ نگرانی از موضوع تحقیق و تفحص نداریم و این را یک فرصت استثنایی و تاریخی می‌دانیم. این در حالی است که برخی با فرافکنی دنبال این هستند که به اهداف خاص خود برسند و نشان دهند فدراسیون با این فرآیند مخالفت است یا دو باشگاه به دنبال ایجاد شرایط تحقیق و تفحص نیستند.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال

وی افزود: این در حالی است که اینجانب به همراه مدیران دو باشگاه بر این موضوع تاکید داریم که روند فعالیت باشگاه‌ها می‌بایست طبق قانون ۱۰ ساله  منطبق بر ضوابط AFC و در واقع قوانین تجارت پیش بروند. در این میان هیچ اظهارنظر خاصی مبنی بر عدم تحقیق و تفحص از جانب بنده و مدیران دو باشگاه گفته نشده است و هیچ گونه منعی برای ورود نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص وجود ندارد.

تاج خاطرنشان کرد: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که کلیه باشگاه‌ها از ۱۰ سال پیش تاکنون طبق درخواست AFC باید بر اساس قانون تجارت اداره شوند که این رسیدگی باید صرفا بر اساس قانون‌ تجارت انجام شود و در صورت احراز تخلف هیچ‌گونه منعی برای رسیدگی‌های بعدی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه