English

افتخاری:

امیدوارم AFC حق باشگاه‌های ایرانی را به آنها برگرداند

مدیرعامل استقلال گفت: کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده‌ایم. امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه‌های ایرانی را به آنها برگرداند.

امیدوارم AFC حق باشگاه‌های ایرانی را به آنها برگرداند

به گزارش خبرگزاری موج، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در جلسه هماهنگی جهت حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا که امروز  (یک‌شنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای برگزار شد، اظهار کرد:  در این جلسه موارد خوبی بررسی شد. ما قبلا هم اعلام کردیم که از AFC و فیفا خواهان اجرای عدالت هستیم و می‌خواهیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حقی از تیم‌های ایرانی در میزبانی ضایع نشود.

افتخاری ادامه داد: چندی پیش کمیته‌ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشت که ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه، این موضوع را از طریق AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.

افتخاری مدیر عامل استقلال

مدیرعامل استقلال با بیان این مطلب که نباید سیاست را در ورزش دخالت داد افزود: متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می‌کنند و بهانه‌های واهی می‌آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده‌ایم. امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه‌های ایرانی را به آنها برگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه