English

کلوپ:

وست برومیچ شایسته برتری در این دیدار بودند

سرمربی لیورپول گفت: می خواهم به وست بروم تبریک بگویم. انها شایسته برتری در این دیدار بودند.

وست برومیچ شایسته برتری در این دیدار بودند

به گزارش خبرگزاری موج، در آخرین دیدار روز شنبه تیم‌های لیورپول و وست برومویچ در دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پاردیو با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم لیورپول به پیروزی رسیدند و به دور بعد صعود کردند.

خیلی بد دفاع کردیم

یورگن کلوپ بعد از حذف تیمش از جام حذفی گفت: همه دیدند که اشتباهات زیادی در خط دفاع داشتیم و همین باعث شد تا حریف بر بازی مسلط شود و بارها روی اشتباهات ما توپ را به دست بیاورد و دروازه ما را باز کند. باید در چنین بازی‌هایی دقت بیش‌تری در خط دفاع داشته باشید تا بتوانید موفق باشید در غیر این صورت نمی‌توانید به موفقیت برسید. اصلا تمرکز کافی را در خیلی از دقایق بازی در خط دفاع نداشتیم. در نیمه دوم نیز شرایط همین‌طور بود. البته باید بگویم کل تیم باید کارهای دفاعی را انجام دهند. این درست نیست که فقط خط دفاع مسوول دفاع کردن باشد. متاسفانه بدشانس هم بودیم و یک ضربه پنالتی را از دست دادیم.

یورگن کلوپ

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: می خواهم به وست بروم تبریک بگویم. انها شایسته برتری در این دیدار بودند. بازی انها در نیمه دوم بسیار خوب و حساب شده بود و متاسفانه فضاهای زیادی که به انها دادیم باعث شد تا نتوانیم به بازی برگردیم. هیجان بازی در اواخر مسابقه زیاد شد و موقعیت‌هایی هم برای جبران گل خورده داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

لیورپول که از جام اتحادیه هم حذف شده است اکنون تنها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا باید به رقابت بپردازد که شانس موفقیت قرمزها در این دور تورنمت چندان زیاد نیست و به نظر یک سال دیگر نیز بدون جام برای کلوپ و تیمش سپری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی