English

امری:

شایسته کسب پیروزی برابر مون پلیه بودیم

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع برابر مون پلیه گفت: بازیکنان پاری سن ژرمن نشان دادند که چرا در صدر جدول رده بندی جای دارند. شایسته کسب این پیروزی بودیم و امیدوارم که این بازیهای درخشان ادامه داشته باشد.

شایسته کسب پیروزی برابر مون پلیه بودیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف مون پلیه رفت و توانست با 4 گل به پیروزی برسد.

طبیعی است که اونای امری از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی باشد. سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: هم زیبا بازی کردیم و هم توانستیم به پیروزی برسیم. بسیار خوشحالم که با ارائه بازی زیبا توانستیم سه امتیاز شیرین را به دست آوردیم.

اونای امری

او ادامه داد: بعد از شکست برابر لیون سخت به این سه امتیاز نیاز داشتیم. بازیکنان پاری سن ژرمن نشان دادند که چرا در صدر جدول رده بندی جای دارند. شایسته کسب این پیروزی بودیم و امیدوارم که این بازیهای درخشان ادامه داشته باشد. مون پلیه بهترین خط دفاعی را داشت. زدن چهار گل به این تیم اصلا آسان نبود و نشان دهنده کیفیت بالای ما است.

کاوانی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است

کاوانی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن تبدیل شد. امری درباره این بازیکن گفت: برای کاوانی بسیار خوشحالم. من پیش از این هم بارها گفتم که او از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه