English

تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان مسابقات گرنداسلم چین شد

تیم‌ ملی تکواندوی ایران در فینال نخستین دوره مسابقات تیمی گرنداسلم توانست تیم چین را شکست دهد و سکوی قهرمانی را به تصاحب خویش در آورد.

تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان مسابقات گرنداسلم چین شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو  به میزبانی ووشی چین به صورت سری در حال پیگیری است که سری پنجم و پایانی به صورت تیمی از ساعت 8:30 صبح امروز (شنبه) به وقت تهران در حال برگزاری می باشد.

در این رقابت‌ها که با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی برگزار شد، تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2017 (تیمی قهرمانی جهان) موفق شد جواز حضور در این رویداد را بدست آورد، همچنین روسیه که عنوان نایب قهرمانی جام جهانی را بدست آورده بود، تیم چین به عنوان میزبان مسابقات و کره جنوبی نیز به عنوان تیم پیشنهادی از طرف کمیته فنی در این رقابت‌ها حضور دارند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی تکواندو ایران در نخستین گام به مصاف تیم روسیه رفت و توانست با نتیجه 39 بر 20 پیروز این میدان باشد و به فینال راه پیدا کنند.

نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات رو در روی نماینده میزبان قرار گرفتند و با غلبه قاطعانه (76 بر 56) توانستند سکوی قهرمانی را به تصاحب خویش در آوردند.

مسابقات گرند اسلیم

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، سیدحسین احسانی، عرفان ناظمی، مهدی خدابخشی و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.

گفتنی است؛ در این مسابقات به تیم های اول تا سوم به ترتیب 20، 10 و 5 هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه