English

کومان:

فکر کنم که سالها در بایرن مونیخ بمانم

هافبک فرانسوی بایرن مونیخ درباره حضور در این تیم گفت: من فکر کنم که سالها در بایرن مونیخ بمانم.

فکر کنم که سالها در بایرن مونیخ بمانم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه بیلد، کینگزلی کومان، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ، که سال قبل از تیم یوونتوس راهی بایرن مونیخ شد و قراردادش را با این تیم دائمی کرد و تا سال ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد.

او محصول آکادمی پاری سن ژرمن است و یک رکورد خیلی جالب دارد و آن هم این که در تمام فصل‌هایی که فوتبال بازی کرده است توانسته با تیم‌هایش یعنی پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ به قهرمانی برسد و با توجه به این که تیم او یعنی بایرن مونیخ با ۱۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، این رکورد او به نظر امسال هم ادامه داشته باشد.

کینگزلی کومان

تنها گزینه من بعد از بایرن، پاری سن ژرمن است

کینگزلی کومان، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ درباره حضور در این تیم گفت: من فکر کنم که سالها در بایرن مونیخ بمانم. شاید ۵ تا ۶ سال؛ ولی نمی‌توانم با قاطعیت بگویم ۱۰ سال دیگر وقتی ۳۱ ساله شدم باز هم در بایرن مونیخ خواهم بود. اگر روزی بخواهم از بایرن مونیخ جدا شوم به تیمی بزرگ‌تر می‌روم. هیچ تیمی بزرگ‌تر از بایرن مونیخ نیست و من در این صورت به تیم مورد علاقه خودم یعنی پاری سن ژرمن خواهم رفت. من در بایرن مونیخ خیلی راحت هستم و در کنار فرانک ریبری خیلی بهتر شدم و پیشرفت داشتم. من می توانم در پست راست زمین هم بازی کنم که در این صورت آرین روبن بازیکن هم پستی من است.

کینگزلی کومان توانسته است این فصل جایگاه خود را در بایرن مونیخ به دست بیاورد و حضور خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه