English

ماهینی:

شاد کردن دل هواداران هدف اول ماست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر کمی زود است درباره قهرمانی تیم خود در لیگ برتر صحبت کنیم.

شاد کردن دل هواداران هدف اول ماست

به گزارش خبرگزاری موج، حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان  با بیان این که موظف هستیم که درست تمرین کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای کسب قهرمانی می‌کنیم. در حال حاضر کمی زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. کاری به حواشی تیم نداریم. خدا را شکر تاکنون هم شرمنده هواداران‌مان نشدیم.

او درباره حاشیه‌های اخیر تیم پرسپولیس گفت: ما همه چیز را فراموش کردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما با این چیزها کاری نداریم و وظیفه داریم برای ۴۰ میلیون هوادار بازی کنیم. شاد کردن دل هواداران هدف اول ماست.

دوست دارم در دفاع راست در خدمت تیم باشم

مدافع پرسپولیس درباره جابه‌جایی پستش از سوی برانکو اظهار کرد: برانکو دستور داده که من در پست هافبک دفاعی بازی کنم. البته اگر به من باشد دوست دارم در جایگاه اصلی‌ام یعنی دفاع راست در خدمت تیم باشم.

حسین ماهینی

او در باره اینکه عملکردش را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: برانکو باید نظر بدهد اما واقعا این جابه‌جایی پست‌ها برای هر بازی سخت است. هر جا که او بگوید من بازی می‌کنم.

تیم ملی را به علت تغییر پست از دست دادم

ماهینی در پایان درباره حضورش در تیم ملی خاطر نشان کرد: من با این جابه‌جایی پست‌هایم تقریبا تیم ملی را از دست دادم. البته این موضوع فدای سر هواداران است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه