English

گرشاسبی:

این برد تو دهانی بود به آن‌هایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند/ پرسپولیس به دنبال آرامش است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان گفت: این برد یک تودهانی بود به آنهایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند.

این برد تو دهانی بود به آن‌هایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند/ پرسپولیس به دنبال آرامش است

به گزارش خبرگزاری موج، حمید رضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خوشحالم که این بازی را بردیم و ان شاءالله این نتایج ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: با توجه به این حاشیه‌هایی که همیشه برای تیم درست می‌کنند، دنبال این هستند که نشاط اجتماعی را از بین ببرند. هنر ما این است که مراقب این حاشیه‌ها باشیم و نگذاریم حاشیه روی تیم اثر بگذارد. ما از رسانه‌ها انتظار داریم همانطور که تا الان به ما کمک کرده‌اند باز هم کمک کنند تا این تیم بزرگ و مردمی با توان زیاد به جام باشگاه‌های آسیا برود.

طارمی کفران نعمت می‌کند

گرشاسبی در رابطه با حاشیه‌های مهدی طارمی گفت: او قدر نعمت‌های خداوند را نمی‌داند. او دارد کفران نعمت می‌کند. پرسپولیس او را پرورش داد و با تمام این سختی‌ها کمکش کرد ولی او بی‌انصافی کرد. مطمئنا کسانی که این کارها را به او یاد دادند، در آینده نزدیک نشان خواهد داد. این برد تو دهانی بود به آن‌هایی که به طارمی یاد دادند چه حرف‌هایی بزند.

گرشاسبی

من از طاهری خواستم حرف نزند تا حاشیه‌ها تمام شود

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: یک بحران جدید داشت گریبان پرسپولیس را می‌گرفت و من از طاهری خواستم حرفی نزند تا تیم به حاشیه نرود. پرسپولیس به دنبال آرامش است. پرسپولیس چه با پنجره باز چه با پنجره بسته باز هم پرسپولیس است.

 باشگاه دارد با چنگ و دندان بدهی‌هایش را می‌پردازد

گرشاسبی در پایان گفت: همه چیز در تیم شفاف است. باشگاه دارد با چنگ و دندان بدهی‌هایش را می‌پردازد. انصاف نیست کسانی که منافعی داشتند بخواهند تیم را به حاشیه ببرند. آنها کور خواندند و نمی‌توانند تیم را زمین بزنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی