English

افاضلی:

گسترش فولاد یک مجموعه فاخر برای فوتبال ما است/فیروز کریمی مربی بزرگی است

هومن افاضلی گفت: من تحت تاثیر امکانات گسترش فولاد قرار گرفتم. گسترش فولاد یک مجموعه فاخر برای فوتبال ما است.

گسترش فولاد یک مجموعه فاخر برای فوتبال ما است/فیروز کریمی مربی بزرگی است

به گزارش خبرگزاری موج، هومن افاضلی گفت: من تحت تاثیر امکانات گسترش فولاد تبریز قرار گرفتم. باعث افتخار است که چنین باشگاه خصوصی در ایران وجود دارد. گسترش فولاد یک مجموعه فاخر برای فوتبال ما است.

او در مورد بازی هم گفت: گلی که در ابتدای نیمه اول خوردیم برنامه های ما را بهم زد و ما برنامه ریزی کردیم که این گل را در نیمه دوم جبران کنیم. اما آن گل باعث شد برای کسب تساوی تلاش کنیم. اما خدا را شکر می کنم که توانستیم یک امتیاز بگیریم. یک صحنه مشکوک در بازی وجود داشت که داور می توانست یک پنالتی برای ما اعلام کند.

بازی موقعیت‌های خوبی داشت که برای تماشاگران جذاب بود

هومن افاضلی اضافه کرد: بازی زیبایی بود. فیروز کریمی مربی بزرگی است که افتخار شاگردی او را دارم. بازی مقابل تیم های او سخت است و فکر می کنم اولین شاگردی هستم که در لیگ امسال مقابل او نتیجه می‌گیرد. بازی موقعیت‌های خوبی داشت که برای تماشاگران جذاب بود.

گسترش فولاد مجموعه فاخر

او درباره تغییر و تحولات تیمش نیز بیان کرد: چند فاکتور در این موضوع دخیل است و معتقدم یک مربی به تنهایی نمی‌تواند برای یک تیم موثر باشد و باید کل مجموعه تغییر وضعیت را بپذیرند. از طرفی مدیریت باشگاه هم با ما بسیار همراه است. کسانی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند باید به هر نحوی در فوتبال حفظ شوند. من و تجربه این حضور به من کمک کرد تا تیمم را زودتر جمع کنم. اما مهمترین فاکتور در نتایج ما بازیکنان هستند. بازیکنان با تجربه ما همانند جوانان ما بسیار خوب عمل می‌کنند. مجموعه ما روز پیشرفت در حال پیشرفت است.

آل کثیر از بازیکنان مهم ماست

سرمربی نفت تهران در مورد وضعیت عیسی آل کثیر هم گفت: آل کثیر با تیم ما می‌ماند و از بازیکنان مهم ماست. او امروز یک پاس گل مهم داد و ما به ارزش های چنین بازیکنی واقفیم.

افاضلی درباره مصدومیت احمد امیر کامدار هم اظهار کرد: فکر نمی کنم او مشکل خاصی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه در سطح ملی تجربه زیادی دارد اما در فوتبال باشگاهی سابقه چندان زیادی ندارد بیان کرد: من به زور نمی‌توانم کار بگیرم و باید از مدیران پرسید چرا به من پیشنهاد کار نمی‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه