English

سلطانی‌فر:

سرپرست فدراسیون تیروکمان به زودی مشخص می شود/ فیفا هزینه‌ کمپ تیم ملی در روسیه را تعیین می کند

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که سرپرست فدراسیون تیروکمان به زودی مشخص می شود، گفت: فیفا تعیین می کند هزینه‌ کمپ تیم ملی در روسیه چقدر است.

سرپرست فدراسیون تیروکمان به زودی مشخص می شود/ فیفا هزینه‌ کمپ تیم ملی در روسیه را تعیین می کند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از 63 باشگاه‌ برتر کشور در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت سرپرست فدراسیون تیروکمان، اظهار کرد: در چند روز آینده سرپرست فدراسیون تیروکمان مشخص خواهد شد و ما برنامه‌ریزی های لازم را داریم تا انتخابات این فدراسیون در  کوتاه ترین زمان ممکن نیز برگزار شود.

 

درباره سمت جدید هاشمی صبر کنید

او درباره  سمت کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان نیز، بیان‌ کرد: صبر کنید، مشخص خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ و در پاسخ به این سوال که می‌گویند کمپ تیم‌ ‌ملی در روسیه هزینه بسیار بالایی دارد و با این هزینه می‌توان کمپی را در آنجا احداث کرد، گفت‌: کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند خود مسئول حرفشان هستند. فیفا نظارت لازم را دارد و هزینه‌ها را فیفا تعیین می‌کند که چقدر می‌شود.

 پیگیر بازی‌های تدارکاتی تیم‌ ‌ملی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم

او همچنین درباره دیدارهای تدارکاتی تیم‌ ‌ملی و وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ما مرتبا پیگیر بازی‌های تدارکاتی تیم‌ ‌ملی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم و تقریبا هر هفته‌ یک گزارش را از فدراسیون در این رابطه می‌خواهیم. در این‌ راستا توافقات خوبی نیز برای تیم‌ ‌ملی صورت گرفته است و پیش‌بینی های خوبی نیز انجام داده‌اند و ما پشتیبانی لازم را در این زمینه  از تیم‌ ‌ملی داریم.

مسعود سلطانی فر

نصفه دریافت کردن بودجه وزارت اشتباه است

سلطانی فر در ادامه‌ همچنین در پاسخ به این سوال که این که گفته می‌شود بودجه وزارت ورزش و جوانان را نصفه دریافت کرده‌اید، گفت‌: هر کسی که این را گفته است اشتباه کرده است.

وزیر ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزش کشور نیز، بیان‌ کرد: چند سالی است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"  نامگذاری می‌کنند، در حال‌ حاضر  در شرایط خاصی قرار داریم. البته پس از برجام تهدیدها کاهش یافته است.  به خاطر برجام لازم است تا ما نیز در اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم و یکی از ظرفیت‌های مهم در ورزش کشور استفاده از بخش خصوصی است. امروزه باشگاه‌ها فعالیت خوبی را آغاز کرده‌اند و در زمینه اشتغالزایی زمینه خوبی فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه