English

هاینکس:

وردربرمن شجاعانه فوتبال بازی کرد

یوپ هاینکس با وجود پیروزی برابر وردربرمن گفت: حریف عملکرد خیلی خوبی داشت و شجاعانه فوتبال بازی کرد. متاسفانه ما امشب آن بازی که انتظارش را داشتیم را از خود نشان ندادیم. پر اشتباه و کند ظاهر شدیم.

وردربرمن شجاعانه فوتبال بازی کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نشریه بیلد،  بایرن مونیخ دیشب (یکشنبه) به مصاف وردربرمن رفت و توانست با نتیجه چهار بر دو وردربرمن را شکست دهد و به برتری برسد تا با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی مقتدرانه صدرنشین بوندسلیگا باشد.

یوپ هاینکس بعد از پایان مسابقه، گفت‌: حریف عملکرد خیلی خوبی داشت و شجاعانه فوتبال بازی کرد. متاسفانه ما امشب آن بازی که انتظارش را داشتیم را از خود نشان ندادیم. پر اشتباه و کند ظاهر شدیم. تنها چیزی که باعث می‌شود این نمایش ضعیف بازیکنانم را توجیه کنم بردی بود که به دست آوردیم. وگرنه من برتری خاصی در جریان مسابقه نسبت به حریف ندیدم. باید در بازی‌های بعد هوشیارانه‌تر عمل کنیم و بتوانیم فوتبال روان و هجومی را به نمایش بگذاریم.

یوپ هاینکس

بایرن مونیخ که در سه جبهه بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند از مدعیان قهرمانی و کسب سه گانه محسوب می‌شود. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بشیکتاش ترکیه بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه