English

اسپالتی:

نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم

سرمربی اینتر بعد از تساوی مقابل رم گفت: روی یک اشتباه فردی دروازه‌ ما باز شد و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم.

نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیاست، در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم رقابت‌های سری A اینتر به مصاف رم رفت که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که حساس‌ترین بازی هفته هم بود ابتدا این رم بود که توانست دروازه اینتر را باز کند اما در آخرین لحظات بازی اینتر موفق شد در خانه جبران کند تا حداقل یک امتیاز را به دست آورد.

بهتر از رم بودیم

اسپالتی از تساوی در این دیدار راضی نیست. او بر این باور است که تیمش عملکرد بهتری از خود نشان داد.

سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌:  دروازه‌بان رم در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد و چند واکنش خوب داشت، اما دروازه‌بان ما کم‌تر در جریان بازی قرار داشت. ما عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. روی یک اشتباه فردی دروازه‌ ما باز شد.

او ادامه‌ داد: در نیمه نخست توپ‌های زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. بروزویچ بعد از این که وارد بازی شد توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. من بازیکنان متفاوتی در اختیار دارم و این یک امتیاز خوب است.

لوچانو اسپالتی

در این دیدار سانتون مدافع اینتر اشتباهی بدی داشت و همین باعث شد تا دروازه‌ نرآتزوری باز شود و حاضران در ورزشگاه ناراحت شوند.

هر بازیکنی احتمال اشتباه دارد

اسپالتی درباره انتقاد از سانتون، گفت‌: هر بازیکنی احتمال اشتباه دارد. چرا باید سانتون معذرت خواهی کند؟ من چنین چیزی را قبول ندارم. بازیکنان اینتر باید به حمایت از هم تیمی خود بپردازند و به او روحیه بدهند. من هم از سانتون حمایت خواهم کرد. سانتون برابر بازیکن بزرگی هم‌چون الشراوی اشتباه داشت. این‌ در حالی است که که هیچ کدام از بازیکنان اینتر از او حمایت نکردند.

اینتر با تساوی که در این دیدار به دست آورد ۴۳ امتیازی شد تا فاصله اش با ناپولی به یازده امتیاز افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه