English

ونگر:

هیچ مذاکره‌ای با بوروسیادورتموند انجام نداده‌ایم

سرمربی آرسنال اعلام کرد اگر با بازیکنی قرارداد امضا کنیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.ما هیچ مذاکره‌ای با بوروسیادورتموند انجام نداده‌ایم و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعیت ندارد.

هیچ مذاکره‌ای با بوروسیادورتموند انجام نداده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاردین، این روزها در رسانه ها بحث پیوستن پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال زیاد شنیده می شود ولی با تایید نکردن این اخبار توسط باشگاه آرسنال، تیم آلمانی به انتقاد از باشگاه آرسنال در قبال اوبامیانگ پرداخته است.

آرسن ونگر در پاسخ به اتفاقات اخیر بین دو باشگاه بوروسیادورتموند و آرسنال، گفت‌: سران دورتموند مسئول حرف‌هایی که می‌زنند هستند، من نمی‌توانم گفته‌ای را تایید کنم  ولی به آنها می‌گویم اگر با بازیکنی قرارداد امضا کنیم آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست. بحث جدایی سانچس و حضور مخیتاریان نیز همین گونه است. ما هیچ مذاکره‌ای با بوروسیادورتموند انجام نداده‌ایم و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود واقعیت ندارد.

آرسن ونگر

سرمربی فرانسوی آرسنال ‌اضافه کرد: در نیمه اول برابر کریستال پالاس نمایش بسیار خوبی داشتیم. بازی سرعتی و خوبی را انجام دادیم و به آن چه می‌خواستیم رسیدیم اما در نیمه دوم روند تیمی ما کمی افت  کرد. من فکر می‌کنم هواداران از دیدن این بازی کاملا به وجد آمده بودند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نمایش خوبی در این مسابقه داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه