English

ژوزه مورینیو:

خیلی سخت بود دروازه‌ برنلی را باز کنیم

سرمربی منچستریونایتد گفت: برنلی تیمی است که تا زمانی که گل اول را نزنید، بسیار با برنامه و منظم دفاع می‌کند. خیلی سخت بود که دروازه‌ آن‌ها را باز کنیم.

خیلی سخت بود دروازه‌ برنلی را باز کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (شنبه) با تک گل آنتونی مارسیال موفق شد در برابر میزبان خود برنلی پیروز شود.

رقابتی در خط حمله نداریم

ژوزه مورینیو در ابتدای نشست خبری خود درباره فرصت سوزی مهاجمانش و تلاش منچستریونایتد برای جذب آلکسیس سانچس گفت‌: در حال‌ حاضر ما رقابتی در خط حمله نداریم. ما چهار مهاجم برای سه جای خالی در اختیار داریم. هم‌چنین زلاتان ابراهیموویچ را در اختیار داریم که در مقاطعی از فصل در دسترس ما نبود. به همین دلیل به یک مهاجم دیگر نیاز داشتیم که تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک با جذب آلکسیس سانچس آن را بر طرف کنیم.

ژوزه مورینیو در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت‌: برنلی تیمی است که تا زمانی که گل اول را نزنید، بسیار با برنامه و منظم دفاع می‌کند. خیلی سخت بود که دروازه‌ آن‌ها را باز کنیم. بعد از آن گل چندین موقعیت خوب در اختیار داشتیم که می‌توانستیم بازی را تمام کنیم  ولی با درخشش دروازه‌بان حریف موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد.

ژوزه مورینیو

آقای خاص درباره آنتونی مارسیال که برای اولین بار از زمان پیوستنش به منچستریونایتد موفق شده است در سه بازی متوالی گلزنی کند، گفت‌: این همان نمایشی است که من از مارسیال انتظار دارم. همه ما می‌دانیم که او از چه کیفیت بالایی برخوردار است. تنها چیزی که من از او می‌خواهم این است که ثبات داشته باشد.

منچستریونایتد جمعه هفته‌ جاری باید در جام حذفی انگلیس به مصاف تیم یئوویل برود. این بازی یکصدمین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه