English

اظهارات مورینیو درباره وضعیت الکسیس سانچس

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید: هنوز اطلاعی از وضعیت الکسیس سانچس ندارد و مذاکرات با طرف مقابل در حال‌ پیش روی است و قطعی نشده است.

اظهارات مورینیو درباره وضعیت الکسیس سانچس

به گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، ژوزه مورینیو درباره انتقال آلکسیس سانچس و معاوضه او با هنریک مخیتاریان گفت: من فکر می‌کنم که همه به خوبی آگاه هستند که مذاکرات با طرف مقابل در حال‌ پیش روی است و هنوز به پایان نرسیده است و به هیچ وجه این مذاکرات قطعی نشده است.

در حال‌ حاضر مخیتاریان، بازیکن منچستریونایتد است و سانچس نیز بازیکن آرسنال. بهتر است به بازی پیش رو خودمان فکر کنیم و به این جور مسائل کاری نداشته باشیم. در حال‌ حاضر در تیم ما زلاتان ایبراهیموویچ و ایریک بایی مصدوم هستند و به بازی برابر برنلی نخواهند رسید. هم‌چنین بلیند هم یک ناراحتی کوچکی دارد و نمی دانم که برای این بازی آماده خواهد شد یا خیر؟ مشکل دیگری در تیم وجود ندارد و آماده هستیم تا بتوانیم برنلی را شکست دهیم.

کریک پیشنهاد مربیگری در یونایتد را قبول کرده است

او هم‌چنین درباره حضور مایکل کریک به عنوان مربی در تیم یونایتد گفت: ما به مایکل کریک پیشنهاد مربیگری در تیم را داده‌ایم و او هم این پیشنهاد را قبول کرده است. در آینده‌ای نزدیک او به عنوان مربی در یونایتد فعالیت خواهد کرد.

ژوزه مورینیو

آقای "خاص" در پایان درباره تمدید قراردادش با منچستریونایتد، گفت‌: قرارداد من با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. پس زمان زیادی باقی‌ مانده است تا بخواهیم درباره آن صحبتی کنیم. من این را می‌دانم که باشگاه و هیات مدیره خوشحال هستند و می‌دانند من هم از حضور در منچستریونایتد راضی هستم. به همین خاطر من مشکلی در این رابطه نمی‌بینم و در آینده پیش‌رو درباره موضوع تمدید قرارداد هم صحبت خواهیم کرد. در حال‌ حاضر در میانه‌های فصل قرار داریم و بازی‌های تعیین کننده زیادی در انتظار ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه