English

فرهاد سال افزون:

حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف والیبال بسیار زیاد است

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال سایپا گفت‌: حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف والیبال بسیار زیاد است. همه تیم‌ها برای برد به زمین می‌آیند.

حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف والیبال بسیار زیاد است

به‌ گزارش خبرگزاری موج، فرهاد سال افزون گفت: همه تیم‌ها برای برد به زمین می‌آیند و عیار تیم‌ها در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود. معتقدم هر چه که تیم‌ها در دور گروهی کاشته‌اند باید در پلی‌آف برداشت کنند. حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف والیبال بسیار زیاد است.

ما در ابتدای فصل چند تن از بازیکنان ملی‌پوشان را در اختیار نداشتیم

وی افزود: پس از پیروزی تیم والیبال سایپا تهران برابر شمس در هفته‌ هجدهم لیگ برتر والیبال در پایان بازی درباره وضعیت تیم سایپا در هفته‌های گذشته گفت‌: ما در ابتدای فصل چند تن از بازیکنان ملی‌پوشان را در اختیار نداشتیم. در اردوی تدارکاتی ترکیه و بلغارستان پیش از آغاز فصل برخی نفرات اصلی حضور نداشتند و تقریبا مربی بلغاری من و چهار نفر دیگر را که در تیم‌ ‌ملی بودیم در اختیار نداشت. پس از برکناری سرمربی بلغاری، محمد خمسه، سرمربی سایپا شد که به نظرم یکی از با شخصیت‌ترین مربی‌های ایران است. سرمربی جدید هم بیشتر از لحاظ روحی – روانی روی بازیکنان کار می‌کند. خدا را شکر به اندازه یک نیم فصل و به صورت متوالی در هر بازی پیروز شده‌ایم و تنها برابر شهرداری ورامین باختیم که آن هم حقمان نبود. در شرایط  کنونی هم سرمربی فشار زیادی را در تمرینات به بازیکنان وارد نمی‌کند.

پلی آف لیگ برتر والیبال

پاسور ملی‌پوش تیم سایپا درباره جذابیت دیدارهای پلی‌آف، اظهار کرد: حساسیت‌ها در مرحله پلی‌آف بسیار زیاد است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو سه تیم نخست باشیم  تا در مرحله پلی‌آف هم قرعه راحت‌تری داشته باشیم و در صورت پیروزی تا فینال به بانک سرمایه نخوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه