English

داورزنی:

مجمع انتخاباتی هر فدراسیون را قبل از پایان دوره ۴ ساله برگزار می کنیم

معاون وزیر ورزش گفت: سعی می‌کنیم مجمع انتخاباتی هر فدراسیون را قبل از پایان دوره چهار ساله برگزار کنیم تا هیچ فدراسیونی نباشد که با سرپرست اداره شود.

مجمع انتخاباتی هر فدراسیون را قبل از پایان دوره 4 ساله برگزار می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر هیات ورزشی ایران به عراق اظهار کرد: تعداد زیادی از فدراسیون‌های ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که موجب بی‌ثباتی بخشی از بدنه ورزش شده بود با توجه به این موضوع و بر اساس تحقق شعار قانونمندی و نظم بخشی سریع‌تر تلاش کردیم انتخابات فدراسیون‌هایی که دوره چهار ساله آن‌ها به پایان رسیده یا با سرپرست اداره می‌شوند را برگزار کنیم به همین منظور از تیر ماه ١٨ مجمع انتخاباتی برگزار شد.

او اهمیت برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها در موعد مقرر را مورد توجه قرار داد و بیان‌ کرد: سعی می‌کنیم  مجمع انتخاباتی هر فدراسیون را قبل از پایان دوره چهار ساله برگزار کنیم تا هیچ فدراسیونی نباشد که با سرپرست اداره شود.

به‌ زودی برای فدراسیون‌های تیروکمان و گلف تصمیم‌گیری می‌شود

داورزنی در پایان، گفت‌: درباره فدراسیون تیروکمان هم‌چنین فدراسیون گلف که کیکاووس سعیدی رئیس آن به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد، درصددیم در یک برنامه زمان‌بندی کوتاه تصمیم‌گیری  کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه