English

جای خالی پخش زنده تیم های آاک و المپیاکوس در صدا و سیما

تیم آاک آتن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال یونان باید به مصاف المپیاکوس برود.

جای خالی پخش زنده تیم های آاک و المپیاکوس در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری موج، با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال یونان، هشت تیم راه یافته به این مرحله رقبایشان را شناختند.

در حساس ترین بازی‌ها تیم آاک آتن که با برتری مقابل پانتولیکوس به یک چهارم نهایی راه یافته باید با المپیاکوسی دیدار کند که به راحتی از پلاتانیاس گذشته بود.

اتفاق جالب این بازی تقابل ایرانی‌های حاضر در دو تیم آاک و المپیاکوس است. مسعود شجاعی با جدایی از پانیونیوس به آاک پیوسته و کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی هم در المپیاکوس حضور دارند. المپیاکوس دیدار رفت این مرحله را میزبانی می‌کند.

با اعلام مسوولان برگزاری مسابقات، دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی طی روزهای سوم تا پنجم بهمن برپا می‌شود و مصاف‌های دور برگشت هم بین روزهای هفدهم الی نوزدهم بهمن برگزار خواهد شد.

جام حذفی

با تقابل مسعود شجاعی با کریم انصاری فرد و  احسان حاج صفی در دو تیم آاک و المپیاکوس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال یونان علاقه مندان فوتبال پیگیر نتایج این بازی هستند اما این مسابقات از صدا و سیما پخش نمی شود و با توجه به این که بازی هیرنفین و آلکمار زنده پخش شد، پخش‌ نشدن این مسابقه سوالی است که جواب قانع‌کننده‌ای باید به آن داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه