English

اظهارات برانکو در خصوص عملکرد شاگردانش در فصل جاری

سرمربی کروات پرسپولیس گفت: مسابقات فشرده‌ای در فصل جاری داشته‌ایم که نیاز به آمادگی بسیار بالایی داشت. تیم ما با این حال کمترین مصدومان را داشت و تقریبا همه بازیکنان‌مان از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار هستند.

اظهارات برانکو در خصوص عملکرد شاگردانش در فصل جاری

به گزارش خبرگزاری موج، در ابتدای تمرین پرسپولیس، مربیان مختلفی مانند مجید صالح، فرهاد پورغلامی، کریم قنبری، رضا رجبی و...  در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال با مدرسی مرتضی محصص حاضر شدند تا از تمرین شاگردان برانکو و نحوه کار برانکو یادداشت برداری کنند. 

در ابتدای تمرین برانکو در جمع مربیان با اشاره به نتایج تیمش در فصل جاری و عملکرد بازیکنانش گفت‌: مسابقات فشرده‌ای در فصل جاری داشته‌ایم که نیاز به آمادگی بسیار بالایی داشت. تیم ما با این حال کمترین مصدومان را داشت و تقریبا همه بازیکنان‌مان از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار هستند.

برانکو

سرمربی کروات پرسپولیس در ادامه‌ با اشاره به برنامه تمرینی امروز تیمش گفت‌: امروز (دوشنبه) ‌روی تمرینات هوازی کار می‌کنیم. یک فوتبال درون تیمی هم خواهیم داشت.

برانکو در ادامه‌ به جزئیات این تمرین پرداخت و عملکرد بازیکنانش در بازی‌های مختلف را تشریح کرد.

خوشحال می‌شوم به ارتقای فنی مربیان ایرانی کمک کنم

او تاکید کرد که از هر کمکی برای ارتقای سطح فنی مربیان ایرانی دریغ نخواهد کرد و حضور مربیان ایرانی در تمرین امروز پرسپولیس مایه خوشحالی مربیان پرسپولیس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه