English

گواردیولا:

این شکست نشان داد که باید برای قهرمانی تلاش کنیم

سرمربی منچسترسیتی از شکست برابر لیورپول ابراز تاسف کرد و گفت: باید از این شکست درس بگیریم. قطعا ما قهرمان لیگ برتر هستیم ولی این شکست نشان داد که باید برای قهرمانی تلاش کنیم.

این شکست نشان داد که باید برای قهرمانی تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، روند بدون شکست منچسترسیتی در لیگ برتر قطع شد و این تیم دیشب (یک‌شنبه) در زمین لیورپول با نتیجه‌ پر گل ۴ بر ۳ شکست خورد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از تجربه نخستین شکست در این فصل لیگ برتر، گفت‌: باید از این شکست درس بگیریم. قبل از آن می‌خواهم به لیورپول بابت این پیروزی تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. بازی را خوب شروع کردیم تا ۱۰، ۱۵ ‌دقیقه ابتدای مسابقه سوار بر بازی بودیم ولی بعد از این که دروازه‌مان باز شد کمی کنترل مسابقه را از دست دادیم. متاسفانه در نیمه دوم بازی آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت تا یکی، دو  ماه پیش همه می‌گفتند که تمام شده است و قطعا ما قهرمان لیگ برتر هستیم ولی این شکست نشان داد که باید برای قهرمانی تلاش کنیم.

پپ گواردیولا

مهم این است که دیگر شکست نخوریم

سرمربی منچسترسیتی ‌اضافه کرد: شکست خوردن هیچ وقت خوب نیست ولی همه تیم‌ها شکست خواهند خورد. مهم این است که دوباره شکست نخوریم. در ادامه‌ فصل بازی‌های مهمی را پیش رو داریم که باید بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

منچسترسیتی در صورتی که امشب (دوشنبه) یعنی منچستریونایتد به پیروزی برسد با ۱۲ امتیاز اختلاف همچنان صدرنشین لیگ برتر خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا در بازی بعدی خود باید به مصاف نیوکاسل بروند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه