English

فدرر:

نادال و جوکوویچ افراد محبوب اپن استرالیا خواهند بود

ستاره تنیس جهان گفت: با این سن فکر می‌کنم که دیگر فرد محبوب مسابقات اپن استرالیا نیستم. فکر می‌کنم افرادی مانند رافائل یا نواک می‌توانند افراد محبوب مسابقات باشند.

نادال و جوکوویچ افراد محبوب اپن استرالیا خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از Breaking news، مسابقات اپن استرالیا از فردا برگزار می شود. راجر فدرر، تنیسور ۳۶ ساله و ستاره تنیس جهان درباره حضورش در این مسابقات گفت: امیدوارم در راند اول پیروز شوم و بتوان به مراحل بالاتر صعود کنم.  امسال با سال گذشته فرق دارد که امیدوار بودم که حداقل یک بازی را ببرم. برای من مسابقه اپن استرالیا سال گذشته تورنمنت سال بود. این که از خودم هیچ انتظاری نداشتم بسیار خوب بود. پارسال بیش‌تر به این فکر کردم که ببینم چه پیش می‌آید. شاید افرادی مانند نواک و استن واورینکا امسال چنین شرایطی داشته باشند. زمانی  که در قرعه‌کشی نام شما هست پس شانس دارید. سال گذشته بیش از آن چه انتقاد داشتم اتفاق افتاد. با این سن فکر می‌کنم که دیگر فرد محبوب مسابقه نیستم. فکر می‌کنم افرادی مانند رافائل یا نواک می‌توانند افراد محبوب مسابقات باشند. این که به مسابقات بازگشته‌ام بسیار خوب است. خوشحالم که این جا هستم. سعی می‌کنم بهترین استفاده را ببرم.

راجر فدرر

راجر فدرر می‌تواند با رسیدن به بیستمین قهرمانی گرند اسلم خود بار دیگر مرد شماره یک تنیس جهان شود. با توجه به مشکل رافائل نادال در ناحیه زانو و غایب بودن شش ماه نواک جوکوویچ شانس زیادی برای قهرمانی فدرر وجود دارد.

گفتنی است؛ مسابقات تنیس اُپن استرالیا از ۲۵ دی الی ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ در شهر ملبورن کشور استرالیا برگزار می گردد.
مسابقات تنیس اُپن استرالیا اولین تورنمنت از ٤ تورنمنت گرند اسلم تنیس است که هر سال برگزار می شود. گرند اسلم های دیگر اُپن فرانسه، ویمبلدون و اُپن آمریکا است که در بین این ها، اُپن استرالیا هر سال از نظر تعداد حاضرین جایگاه دوم را بعد از اُپن آمریکا به خود اختصاص می دهد. این رویداد توسط Tennis Australia مدیریت شده و در مجتمع ورزشی پارک ملبورن برگزار می گردد و با عنوان "محبوب ترین بازیکنان" شناخته می شود. این تورنمنت شامل مسابقات انفرادی، تیمی، تیمی-ترکیبی و همچنین تورنمنت های دیگر است. مسابقات اُپن استرالیا بزرگترین و مسلما محبوبترین رویداد ورزشی استرالیاست. خود را برای تجربه یک دوره فراموش نشدنی دیگر از گرم اسلم تنیس آماده کنید. تابستان در استرالیا مفهوم تنیس را با خود به همراه دارد. شب های درخشان، قهرمانان درجه یک تنیس، هواداران پرشور، و نتایج غیر قابل پیش بینی مسابقات که عده ای را خوشحال کرده و اشک به چشمان برخی دیگر می آورد، در انتظار شماست. در دی ماه، چشمان جهان به پارک ملبورن دوخته می شود که در آن برترین بازیکنان تنیس برای کسب معتبرترین عناوین گرد اسم با هم به رقابت می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه