English

مورینیو:

سانچس، بازیکنی فوق‌العاده‌ است

سرمربی منچستریونایتد گفت: سانچس بازیکنی قابل احترام محسوب می‌شود. من حرفی برای گفتن درباره او ندارم و فقط این را می‌گویم که او بازیکنی فوق‌العاده‌ است.

سانچس، بازیکنی فوق‌العاده‌ است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی ‌استار، ژوزه مورینیو که همراه منچستریونایتد از اردوی آمادگی دوبی برگشته بود، در نشست خبری قبل از بازی با استوک سیتی، درباره مسائل مختلفی از جمله علاقه تیمش به جذب آلکسیس سانچس گفت: از من نخواهید که درباره بازیکن دیگری صحبت کنم ولی باید این را بگویم که سانچس، بازیکنی فوق‌العاده‌ است و  ما برنامه‌های خودمان را برای فصل نقل‌ و انتقالات خواهیم داشت. او بازیکنی قابل احترام محسوب می‌شود. من حرفی برای گفتن درباره او ندارم و فقط این را می‌گویم که او بازیکنی فوق‌العاده‌ است.

دیگر سعی می کنم جواب کونته را ندهم

سرمربی منچستریونایتد در مورد درگیری‌اش با آنتونیو کونته گفت‌: من دیگر نمی‌خواهم به این دعوا ادامه‌ دهم. وقتی شما به یک فردی توهین می‌کنید باید انتظار واکنش هم از سوی مقابل داشته باشید که این واکنش می‌تواند هم سکوت باشد و هم پاسخی به توهین‌های طرف مقابل. وقتی یک نفر به دیگران بی‌احترامی می‌کند، دیگر نباید انتظار احترام از او داشته باشید. او بارها و بارها به من توهین کرده است و ابتدا من واکنش نشان دادم و درباره پرونده دوپینگ او صحبت کردم که فکر می‌کنم خیلی این سرمربی را آزار داد. وقتی باز هم کونته به توهین‌هایش ادامه‌ داد دیگر سعی خواهم کرد که سکوت کنم و پاسخ این مربی را ندهم.

آقای "خاص" در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: ما در دوبی تمرینات خیلی خوبی داشتیم و توانستیم با قدرت تیم را آماده کنیم. تنها مشکلی که در حال‌ حاضر می‌خواهم درباره آن صحبت کنم، مصدومیت و شرایط بد زلاتان ایبراهیموویچ است. او به خوبی تمرین کرد و می‌خواست در کنار ما باشد ولی متاسفانه شرایط برای او به خوبی پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری موج، درگیر لفظی آنتونیو کونته از زمان پیوستن مربی ایتالیایی چلسی شروع شده و این دو مربی بارها از خجالت هم در آمده‌اند.

ژوزه مورینیو چندی پیش موهای مصنوعی کونته را به تمسخر گرفت و اعلام کرد که برخی از مربیان رفتار دلقک واری در کنار زمین بازی دارند که سرمربی ایتالیایی در واکنش به این گفته‌ها، گفت‌: به نظر من بهتر است خود ژوزه مورینیو گذشته‌اش را به یاد آورد و بداند که چه واکنش‌ها و چه رفتارهایی را در کنار زمین مسابقه داشته است. همه به خوبی می‌دانند که چه کارهایی در کنار زمین کرده است و بهتر است از این موضوع صحبتی نکنیم. شاید ژوزه مورینیو قسمتی از ذهن خودش را از دست داده است و مسائل را به خوبی به یاد نمی‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه