English

امری:

رسانه‌های اسپانیایی به دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: بازی بسیار حساسی برابر رئال مادرید پیش‌رو داریم و رسانه‌های اسپانیایی به دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند.

رسانه‌های اسپانیایی به دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکیپ، با پیوستن نیمار به پاری ‌سن‌ ژرمن خبرهایی در مورد علاقه باشگاه رئال مادرید به جذب نیمار به گوش می‌رسد که موجب شده است آرامش پاری ‌سن‌ ژرمن به هم بخورد.

اجازه نمی‌دهم نیمار آرامش تیم را بر هم زند

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌:  بازی بسیار حساسی برابر رئال مادرید پیش‌رو داریم و رسانه‌های اسپانیایی به دنبال حاشیه‌سازی برای ما هستند. آن‌ها خبر علاقه رئال مادرید به نیمار را منتشر می‌کنند و از چنین احتمالی سخن به میان می‌آورند. اجازه نمی‌دهم  که هیچ بازیکنی آرامشش تیمم را به هم بزند. باید سخت تلاش کنیم و خود را آماده این دیدار کنیم.

او درباره بازگشت کاوانی و پاستوره به ترکیب اصلی پاری ‌سن‌ ژرمن، بیان‌ کرد:  کاوانی سخت در حال تمرین کردن است. باید دید که وضعیت او چگونه خواهد شد. اگر در وضعیت خوبی قرار داشته باشد به او نیاز خواهیم داشت.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن  در پایان سخنانش، ‌اضافه کرد: پاری ‌سن‌ ژرمن تیم بزرگی است و طبیعی است که حاشیه‌های زیادی هم داشته باشد. با این حال با قدرت به کار خود ادامه‌ می‌دهیم و باید از نظر ذهنی و روحی تیم را قوی و آماده نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری موج، نیمار تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست.

میزان هزینه‌ای که برای این انتقال صورت گرفت به همراه دستمزد و پاداش 450 میلیون پوند بوده است.

نیمار سالانه 30 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی