English

کونته:

حرف‌های مورینیو را فراموش نمی‌کنم

سرمربی چلسی بار دیگر به موضع اختلاف بین خودش و مورینیو پرداخت و گفت: حرف‌های مورینیو را فراموش نمی‌کنم.

حرف‌های مورینیو را فراموش نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال در دور رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس ادعا کرد شاگردانش از هر نظر آماده این دربی هستند.

او ابتدا ترجیح داد به ادامه دعوای لفظی با ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بپردازد و با این جملات سخنانش را شروع کرد: اصلا از حرف‌هایی که زده‌ام، پشیمان نیستم. به نظر شما، قیافه من  مانند کسانی است که پشیمان شده‌اند؟ من این‌گونه فکر نمی‌کنم!  باید ببینیم در آینده چه اتفاقی بین ما خواهد افتاد. این صحبت‌ها مشکلی شخصی میان من و او بود و به 2 باشگاه  ارتباطی نداشت، البته دیگر این بحث را ادامه نمی‌دهم. لازم نیست  اتحادیه مربیان در این موضوع دخالت کند. به هرحال حرف‌های مورینیو را فراموش نمی‌کنم.

او در ادامه درباره شرایط بازیکنانش افزود: بارکلی  شرایط فیزیکی خوبی دارد و با تیم  تمرین کرده  اما نیاز دارد  از نظر فیزیکی و تاکتیکی هماهنگ شود و هنوز زمان مشخصی برای اولین  بازی او در نظر ندارم. 

بازی مقابل چلسی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی چلسی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم قوی‌ترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستیم، اگرچه وقتی 3 روز یک بار بازی می‌کنید، استفاده از سیستم چرخشی در اولویت قرار می‌گیرد. به نظرم استفاده از تصاویر ویدئویی به عدالت بیشتر می‌انجامد و برای فوتبال مفید است. بازی هفته گذشته مقابل آرسنال هیجان‌انگیز بود و فکر می‌کنم این بار هم بازی جذابی شکل بگیرد. هر 2 تیم هجومی بازی خواهند کرد. بازی مقابل چلسی بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. ازار آماده است و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه