English

هری کین:

منچسترسیتی شایستگی صدرنشینی را داشته است

مهاجم گلزن تاتنهام گفت: امسال به نظرم منچسترسیتی شایستگی صدرنشینی را داشته است. آنها در واقع بهترین تیم بودند.

منچسترسیتی شایستگی صدرنشینی را داشته است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی تیم بدون شکست این فصل فوتبال انگلیس با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قاطعانه در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد تا خیلی‌ها از همین الان قهرمانی این تیم را در لیگ برتر قطعی شده بدانند.

هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام درباره دلیل صدرنشینی منچسترسیتی و این که گفته می‌شود آنها به خاطر پول سرمایه داران عرب خود در صدر قرار دارند، گفت‌: من این طور فکر نمی‌کنم. امسال به نظرم منچسترسیتی شایستگی صدرنشینی را داشته است. آنها در واقع بهترین تیم بودند. سیتی پارسال هم خرج کرد و با چلسی بر سر عنوان قهرمانی رقابت داشت. به همین خاطر من فکر نمی‌کنم که صدرنشینی آنها در این فصل به خاطر پول بوده باشد. آنها فصل خوبی داشته‌اند و باید این را قبول کرد. اگر می‌خواهیم به آنها برسیم باید تمرکزمان را روی بازی خودمان بگذاریم و فاصله موجود با منچسترسیتی را کم کنیم.

گلزن نخست فوتبال انگلیس در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین اظهار کرد: ما در حال‌ حاضر در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و می‌توانیم به افتخار دست یابیم. امسال نیز بازی‌های مهمی در انتظار ما است و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و می‌توانیم نتایج سال ۲۰۱۷ را بهتر کنیم.

هری کین در سال ۲۰۱۷ با زدن ۵۶ گل بهترین گلزن در میان لیگ‌های برتر اروپایی قرار گرفت و یک گل بیشتر از لیونل مسی به ثمر رساند.

این بازیکن ۲۴ ساله به شدت مورد توجه چند تیم از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید قرار دارد ولی گفته می‌شود که او می‌خواهد در تاتنهام فوتبالش را برای فصل آینده ادامه‌ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه