English

ریبری:

بعضی از رسانه‌های فرانسوی دوست نداشتند که من توپ طلا را ببرم

ستاره بایرن مونیخ خود را شایسته کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ می دانست و گفت: رسانه‌های فرانسوی از من حمایت نکردند. بعضی از رسانه‌های فرانسوی دوست نداشتند که من توپ طلا را ببرم.

بعضی از رسانه‌های فرانسوی دوست نداشتند که من توپ طلا را ببرم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کانال پلاس، فرانک ریبری در سال ۲۰۱۳ عملکرد درخشانی با بایرن مونیخ داشت و توانست قهرمانی در ۵ جام را به دست آورد.

قهرمانی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی آلمان، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاهی هم باعث نشد تا ریبری توپ طلا را به دست آورد و او جزو سه گزینه نهایی بود اما در نهایت این جایزه را به دست نیاورد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیش‌تر از او رای آوردند.

ریبری هنوز از این حادثه ناراحت است. او گفت: در سال ۲۰۱۳ بسیار آماده بودم و هم در رقابت‌های بوندسلیگا و هم در فوتبال اروپا بهترین بودم با این حال توپ طلا را به من ندادند.

او ادامه داد: با من بی‌انصافی کردند و احساس کردم که توپ طلا را از من دزدیدند. رسانه‌های فرانسوی از من حمایت نکردند. آیا فکر می‌کنید که مسی بدون حمایت رسانه‌های آرژانتینی و رونالدو بدون حمایت رسانه‌های پرتغالی توپ طلا را می‌برد؟ بعضی از رسانه‌های فرانسوی دوست نداشتند که من توپ طلا را ببرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه